МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи оцінки якості продукціїМетоди оцінки якості продукції поділяються в залежності від способу одержання інформації на об'єктивний (вимірювальний і реєстраційний), органолептичний і розрахунковий. Вимірювальний метод— передбачає використання при оцінці якості продукції технічних засобів контролю. Реєстраційний метод ґрунтується на спостереженні і підрахунку кількості предметів, випадків. Органолептичний метод передбачає аналіз сприймань органами чуття людини споживчих властивостей товару. Розрахунковий метод використовується при визначенні показників якості новостворених виробів. В залежності від джерел інформації методи оцінки якості поділяються на: - традиційний (оцінка якості продукції в спеціалізованих підрозділах); - експертний (використовується для оцінки естетичних показників якості); - соціальний (ґрунтується на визначенні якості продукції на основі вивчення думки споживачів про неї). В окрему групу виділяються статистичні методи оцінки якості продукції, які грунтуються на використанні методів математичної статистики і мають вибірковий характер.
3. Управління якістю продукції Система управління якістю продукції має багаторівневий і багато аспектний (комплексний) характер. Вона охоплює галузь, об’єднання, підприємство, цех і забезпечує єдність і взаємозв’язок технічного, організаційного, економічного, соціального і правового аспектів. Управління охоплює основні елементи виробництва, які впливають на якість продукції: засоби праці, предмети праці, саму працю. На підприємстві система управління якістю продукції є організаційною структурою, яка чітко розподіляє відповідальність, процедури, процеси і ресурси, необхідні для управління якістю. Досягнення конкурентного рівня вітчизняної продукції сьогодні неможливе без застосування стандартів iso серія 9000, в яких відображений міжнародний досвід управління якістю продукції на підприємстві. У відповідності з цими стандартами життєвий цикл самої продукції визначається як петля якості і складається з 11 етапів:
Сучасна стратегія управління якістю продукції повинна характеризуватись такими основними моментами: - якість повинна бути орієнтована на задоволення потреб споживачів, а не виробників; - забезпечення якості слід розуміти не як технічну функцію, виконувану певним підрозділом, а як систематичний процес, який пронизує всю організаційну структуру фірми; - питання якості не слід розглядати лише в рамках виробничого циклу, а й в процесі маркетингу, розробок, конструювання, після продажного обслуговування продукції; - підвищення якості продукції вимагає застосування нових технологій виробництва, починаючи з автоматизацій процесів проектування і завершуючи автоматичними вимірювання в процесі контролю якості; - підвищення якості можна досягти лише зацікавленою участю працівників підприємства і відповідною його організаційною структурою.
Читайте також:
|
||||||||
|