МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІДКожна людина містить цілий материк своєї особистості. Щасливий той, хто іде шляхом Колумба власної душі. Дж. Стефан Останнім часом у науковому й педагогічному середовищі широке розповсюдження має термін «особистісно-орієнтоване навчання». Особистісно-орієнтований підхід надає можливість розглядати учня, як суб'єкт процесу навчання, указує на неповторність індивідуальних механізмів розвитку даної особистості. За визначенням С.И.Подмазіна, «зміст особистісно-орієнтованої освіти, насамперед, складається у задоволенні потреб буття людини, його особистісного існування: волі, вільного вибору себе, свого світогляду, дій, вчинків, позиції, самостійності й самореалізації, самовизначення, творчості, повинен включати все, що необхідно людині для будівництва й розвитку». І.С. Якиманська виділяє такі головні позиції особистісно-орієнтованого навчання: - визнання учня головним суб'єктом процесу навчання; - визначення мети - розвиток індивідуальних здібностей учня; - визначення засобів, які забезпечують реалізацію встановленої мети шляхом виявлення й структурування власного досвіду учня, його спрямованого розвитку в процесі навчання. Основним елементом освітнього процесу був і залишається урок. В умовах особистісно-орієнтованого підходу істотно змінюється його мета, функція, форма організації. І.С. Якиманська визначає, що мета такого уроку— створення умов для виявлення пізнавальної активності учнів, засобами досягнення вчителем такої мети є: · використання різних форм і методів організації навчальної · створення атмосфери зацікавленості кожного учня в роботі класу; · стимулювання учнів до висловлень, використання різних способів виконання завдань без побоювання помилитися, одержати невірну відповідь, не той результат; · використання в ході уроку дидактичного матеріалу, що · оцінка діяльності учня не тільки за кінцевим результатом · заохочення прагнення учня знаходити свій спосіб роботи, аналізувати способи роботи інших учнів у ході уроку, вибирати й засвоювати більш раціональний; · створення педагогічних ситуацій на уроці, які дозволяють Читайте також:
|
||||||||
|