МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Метод повторних зусиль).Методика розвитку сили. І. Методика розвитку максимальної сили: - шляхом збільшення м'язової маси; - шляхом удосконалення міжм’озової координації; - шляхом удосконалення внутрішньом’язової координації; - шляхом використання ізометричних вправ та вправ із самоопором. Методика розвитку максимальної сили шляхом збільшення м'язової маси Найефективнішими засобами силової підготовки є вправи: • з обтяженням масою предметів; • з подоланням опору еластичних предметів; • на спеціальних тренажерах. Досить ефективними є також вправи: • з опором партнерів; • у подоланні опору маси власного тіла; • у подоланні опору маси власного тіла з додатковими обтяженнями. У процесі силової підготовки учнів використовуютьінтервальний та комбінований методи.Кількістьпідходів у роботі з початківцями складає 2-3; з підготовленими особами — до 5-6 на одну групу м'язів. Методика розвитку максимальної силишляхом удосконалення міжм'язової координації Найефективнішимизасобами вдосконалення міжм’язової координації є вправи: з обтяженням масою предметів; на тренажерах; у подоланні опору маси власного тіла з додатковим обтяженням. При використанні цього шляхувикористовують іитервальний і комбінований методи. Величина опору в межах 30-80 % від максимального у конкретній руховій дії. Кількістьпідходів — 2-6 для кожної вправи. Оптимальна кількістьзанять у тижневому циклі знаходиться в межах від 3—4 до 5-6 занять залежно від рівня фізичної підготовленості. Тренувальна програма складається на 4-6 тижнів і надалі систематично оновлюється, величина обтяжень збільшується. Методика розвитку максимальної сили шляхом удосконалення внутрішньом'язової координації У деяких літературних джерелах цей шлях називаютьметодом максимальних зусиль. Він застосовується переважно у роботі зі спортсменами. Найефективнішими засобами вдосконалення внутрішньом'язової координації є вправи:, з обтяженням масою предметів; на тренажерах; ізометричні; в самоопорі. В одному підході вправуповторюють від 1 до 3-4 разів (при обтяженнях 85-90% — 3-4 повторень; 91-95 % —1-2 повторень; понад 95 % — 1 повторення). Одне тренувальне завдання для кожної групи м'язів включаєвід 2-3до 4-5 підходів. У занятті вправи з максимальним обтяженням слід виконувати на початку основної частини (у стані оптимальної працездатності). Подібні заняття проводять 2-3 рази на тиждень. Методика розвитку максимальної сили шляхом використання ізометричних вправ та вправ із самоопором Інакше цей шлях називаютьметодом ізометричних напружень. Ізометричні вправи та самоопір з метою розвитку максимальної сили виконуютьсяз напруженням 70-100 % від максимального (на початковому етапі — 70-80 %). В одномупідході виконують4-6 напружень, з інтервалами пасивного відпочинку 1-2 хв, під час яких максимально розслабляють м'язи. Всеріїроблять 2-3 підходи через 4—6 хв комбінованого або активного відпочинку. Загальний обсяг ізометричних напружень у тренувальному занятті може складати до 15 хв. Протягом тижня ізометричні вправи можуть застосовуватись на 3-4заняттях. ІІ. Методика розвитку швидкої сили Найефективнішими засобами є вправи: • з обтяженням масою предметів та масою власного тіла; • з комбінованим обтяженням; • з подоланням опору навколишнього середовища; • на спеціальних тренажерах Тренувальні завдання виконують переважнометодами інтервальної та комбінованої вправи і періодично ігровим і змагальним. Величина обтяжень складає 20-80 % від максимальної сили. На окремому занятті ці вправи дають на початку основної частини, а в суміжних заняттях не частіше 2-3 разів на тиждень. ІІІ. Методика розвитку вибухової сили Засобами вдосконалення вибухової сили є вправи: • з обтяженням масою предметів; балістичного характеру (метання, стрибки); • у швидких (вибухових) ізометричних напруженнях; • з комбінованим обтяженням масою власного тіла плюс маса предметів. Способи вимірювання сили: v динамометром v силові тести v тензографом Читайте також:
|
||||||||
|