Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Фактор часу

Поточні практичні дослідження підкреслюють три фактори, що безпосередньо відносяться до нашої концепції планування. По-перше, мають значення цінності, міфи та парадигми користувачів. Люди використовують і трансформують результати досліджень виборчими та стратегічними методами. Тому знання залишаються силою, якщо адаптуються для розуміння клієнтів.

По-друге, необхідно мати досить надійних постачальників інформації. До інформації починають прислухатися, коли повідомлення неодноразово підтверджується із різних достовірних джерел.

По-третє, існують безпосередні проблеми терміновості отримання інформації: чи доступна інформація, коли вона потрібна? Чи досить часу для адаптації або модифікації плану в контексті інтересів зацікавлених осіб? Як всі ці результати трансформуються у складові процесу планування? Вони підкреслюють важливість виділеного часу, підтримки структур і економію часу на марну бюрократичну діяльність.

Часу для виконання завдання, як правило, завжди бракує, тому що необхідно враховувати додаткові фактори, які впливають на процеси прийняття рішень. Крім того, потрібний значний час для створення політичної підтримки, тому що необхідно довести знання до значної кількості зацікавлених осіб. Якщо ми розглянемо випадки успішного планування, ми встановимо, що потрібно мати достатньо виділеного часу, перш ніж ідея буде оприлюднена. У деяких випадках - ми виявляємо дуже великий проміжок часу від початку обговорення до впровадження рішення у життя. Але більша частина відпущеного часу проходить до оприлюднення ідеї. Тому одне із правил планування говорить: відводь якнайбільше часу на створення політичної підтримки до оприлюднення ідеї та залишай якнайменше часу після оприлюднення, щоб складніше було підготувати контр-план. План рідко буває без недоліків. Найпоширенішою причиною зриву плану є відсутність достатнього часу на обговорення та переговори. У міру розростання конфлікту виникають нові вимоги, і ті хто планують ідуть на поступки. Вартість проекту зростає в міру внесення нових пропозицій і модифікацій. В остаточному підсумку, кінцевий варіант може не задовольнити нікого.

Скільки відведеного часу потрібно аналітикам, залежить від ступеня попереднього неформального обговорення. Політичні проблеми, що існують протягом тривалого часу, відрізняються від проблем, які виникли нещодавно.

Планування розвитку держави вимагає турботи про більш довгострокові обрії, чим як правило не переймаються політики. Фактично більшість осіб, що приймають рішення, очікують в основному на негайні результати. Це пов’язано з тим, що політики зайняті своїм «виживанням». Тому короткострокові міркування домінують у їхніх розумах та діях, особливо коли наближаються вибори, внаслідок чого дуже часто популістські міркування беруть гору. Перед державними службовцями, які несуть відповідальність за державний розвиток, стоять два основні завдання: вони повинні захищати інтереси держави і піклуватися про довгостроковий розвиток держави. В цілому ці завдання доповнюють один одного.

Нові виклики майбутнього легко можуть залишитися непоміченими, ситуація може вийти з-під контролю, тоді планування стане рутинним і марним. Турбота про довгострокове майбутнє потребує своєчасної реакції на нові аргументи та перспективи, які слід враховувати і відповідно вносити корективи в планування.

Здатність вчасно реагувати на проблеми, у тому числі й політичні, створює можливість для висування, обговорення та перевірки нових ідей, від яких можливо залежить майбутнє.

Таким чином, ефективне планування вимагає тривалого часу. Недостатньо розробити план, створити політичну підтримку і запустити його в дію. Необхідно також продовжувати зусилля, зберігати організацію та колектив, продовжувати процес вивчення, щоб бути готовими до адаптації та доробки плану по ходу зміни обставин. Тому необхідні виділення фондів і підтримка. Але це ще не все. Сама небезпека втрати часу виникає через бюрократизацію здійснення плану. При зайвій бюрократизації планування більше уваги приділяється формі, а не змісту процесу, внаслідок чого найбільш важливі та суттєві питання уже вирішені або виключені, так що часто дискусія по важливих питаннях відсутня. Саме тому так багато проектів не доводиться до кінця.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. Абіотичні та біотичні фактори.
  4. Агрегування та факторизація
  5. Адаптація до абіотичних факторів середовища.
  6. Адаптація організму до зовнішніх факторів середовища.
  7. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  8. Анализ влияния факторов на изменения фонда рабочего времени
  9. Аналіз впливу факторів на зміну сумми гуртової реалізації
  10. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  11. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  12. Аналіз факторів, що впливають на цінову політику.




Переглядів: 1047

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кадри: формування команди | Комунікації та ресурси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.