МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контроль як складова навчального процесуПлан 1. Контроль як складова навчального процесу у вищій школі: сутність, складові та функції. 2. Види , форми та методи контролю навчальних досягнень студентів. 3. Оцінювання результатів навчально-пізнавальної діяльності студентів. Критерії та норми оцінювання успішності студентів за традиційною шкалою та шкалою ЄКТС.
Основні поняття до теми: контроль, облік, оцінка, модульно-рейтинговий контроль, критерії оцінювання, норми оцінювання. Література Основна: 1. Алексюк А.М.Педагогіка вищої освіти України. Історія. Теорія. – К.: Либідь, 1998. – 558 с. 2. Вітвицька С.С. Основи педагогіки вищої школи. – К.: Центр навчальної літератури, 2003. – 316 с. 3. Вітвицька С.С. Практикум з педагогіки вищої школи: Навч. посіб. за модульно-рейтинговою системою навчання для студентів магістратури. – К.: Центр навчальної літератури, 2005. – 396 с. 4. Кузьмінський А.І. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. – К.: Знання, 2005. – 486 с. 5. Лекції з педагогіки вищої школи: Навчальний посібник /За ред. В.І.Лозової. – Харків: «ОВС», 2006. – 496 с. 6. Педагогіка вищої школи: Навч. посібник /За ред. З.Н.Курлянд. –К.: Знання, 2005.–399 с. 7. Фіцула М.М. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник. – К.: «Академвидав», 2007. – 352 с. Додаткова: 1. Болюбаш Я.Я. Положення про організацію навчального процесу у вищому навчальному закладі. – К., 1996 2. Верхола Л.П. Критерії і норми якісної оцінки знань, умінь і навичок студентів // Проблеми освіти. – К., 1995. – Вип. 1. 3. Нагаєв В.М. Оцінювання навчальної діяльності студентів за модульно-рейтингової технології навчання // Педагогіка і психологія. – 2000. – №3. – С.84-91. 4. Навчальний процес у вищій педагогічній школі: Навчальний посібник. – К., 2001.–337с.
у вищій школі, його функції та види Організація навчального процесу у вищій школі передбачає у процесі професійної підготовки студентів здійснення контролю їх навчальних досягнень, відповідно контроль є важливою складовою педагогічного процесу. Контроль – це дидактичний засіб управління навчанням спрямований на забезпечення ефективності формування знань, умінь і навичок, використання їх на практиці, стимулювання навчальної діяльності студентів, формування у них прагнення до самоосвіти. Складовими контролю за навчальною діяльністю студентів є: · перевірка (виявлення рівня знань, умінь і навичок); · оцінювання (вимірювання рівня знань, умінь і навичок); · облік (фіксація результатів у вигляді оцінок у журналі, заліковій книжці, екзаменаційній відомості). Головною метою контролю у вищій школі є: визначення якості засвоєння студентами навчального матеріалу, ступеня відповідності умінь і навичок цілям і завданням навчального процесу. Контроль виконує такі функції: · освітню (навчальну); · діагностичну; · стимулюючу; · розвивальну; · управлінську (прогностично-методичну); · виховну; · оцінювальну; · самооцінювальну. Контроль за навчально-пізнавальною діяльністю студентів є ефективним за дотримання педагогами певних вимог: · індивідуальний підхід; · систематичність контролю; · необхідність володіти достатньою кількістю даних для оцінювання знань; · оцінки тільки за фактичні знання; · єдність вимог викладачів до оцінювання знань студентів, що передбачає врахування ними державних стандартів з підготовки фахівців; · оптимізація контролю знань студентів; · гласність контролю; · всебічність контролю; · тематична спрямованість контролю; · дотримання етичних норм; · професійна спрямованість контролю.
Читайте також:
|
||||||||
|