МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ринків підприємстваАналіз ринкових можливостей і вибір цільових Необхідними складовими такого аналізу мають бути оцінка фінансового стану фірми, її організаційної структури управління, виробничих потужностей і матеріально-технічної бази, науково-технічного й кадрового потенціалу, товарного асортименту і конкурентоспроможності виробленої продукції, витрат виробництва, системи збуту і просування товару на ринок, існуючих стратегій, інформаційної інфраструктури тощо. На основі аналізу означених факторів і з урахуванням результатів дослідження зовнішнього середовища можна оцінити стан підприємства, тобто відповісти насамперед на такі запитання: •наскільки ефективна діюча стратегія? •які сильні і слабкі сторони фірми, які вона має можливості на ринку і що становить для неї небезпеку? •чи конкурентоспроможні ціни й витрати фірми? •наскільки міцний конкурентний стан фірми загалом? •які стратегічні проблеми виникають на фірмі? Відповісти на ці запитання можна, використовуючи певні аналітичні інструменти, наприклад: •SWOT_аналіз; •аналіз витрат; •аналіз ланцюжка цінностей; •оцінку конкурентної позиції. Аналіз ринкових можливостей фірми передбачає також використання стратегічного аналізу витрат, який концентрує увагу напорівнянні витрат фірми та її конкурентів. Таке порівняння потрібноздійснити по всьому ланцюжку витрат — від закупівлі сировини дотцін на готову продукцію, з якими фірма вийде на ринок. Аналізують також витрати у так званому ланцюжку цінностей,який визначає діяльність, функції і процеси з розробки, виробництва, просування, доставки та підтримки продукту або послуги. Аналіз ланцюжка цінностей дає змогу краще зрозуміти структуру витрат фірми і в подальшому знайти напрямки їх зниження. Необхідний елемент в аналізі стану фірми — систематична оцінка її конкурентної позиції порівняно з найближчими (основними) конкурентами. Потрібно оцінити: •наскільки міцно фірма утримує свою конкурентну позицію на момент аналізу; •перспективи зміцнення чи послаблення конкурентної позиції при збереженні стратегії, що використовується в цей час; •яке місце займає фірма серед основних конкурентів за певними показниками конкурентоспроможності; •здатність фірми захищати свою позицію від несприятливого впливу руйнівних сил галузі, конкурентного тиску, очікуваних кроків конкурентів. У контексті аналізу ринкових можливостей фірми перебуває також питання визначення (вибору) цільових ринків. Як відомо, вибір цільових ринків найчастіше здійснюють на основі сегментації, пошуку так званих ринкових сегментів. Ринковий сегмент — це група споживачів, які характеризуються однотипною реакцією на пропоновані товари і на набір маркетингових стимулів. Сегментація має певні етапи: вибір критеріїв сегментації, вичерпне вивчення характеристик кожного сегмента, вибір одного чи кількох цільових сегментів ринків (тобто таких, що становлять діловий інтерес для фірми). Лекція 3 ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ І ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ПРОГРАМ 3.1. Сутність маркетингового планування, його завдання і принципи 3.2. Формування маркетингової стратегії фірми 3.3. Планування програм маркетингу
Читайте також:
|
||||||||
|