МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Дослідження ефективності маркетингової комунікаціїІнструменти маркетингових комунікацій Виділяють шість основних інструментів маркетингових комунікацій: 1. Реклама — будь-яка платна не персоніфікована форма інформаційного впливу на споживача з метою формування мотивів купівлі товарів. 2. Персональний продаж — будь-яка платна форма усного представлення товару в процесі бесіди з одним або кількома потенційними покупцями під час його продажу з метою формування мотивів купівлі певного товару та партнерами з метою можливого укладання угод про подальше співробітництво. 3. Стимулювання збуту — короткочасні платні примусові заходи заохочення цільової аудиторії до купівлі товару та плідного співробітництва. 4. Зв'язки з громадськістю (Public relations − PR) — будь-яка платна форма особистого чи неособистого інформаційного впливу на громадськість з метою формування позитивного її ставлення до фірми, її діяльності та товарів, що вона випускає, з допомогою засобів масової інформації. 5. Пропаганда – будь-яка безкоштовна, добровільна особиста форма інформаційного впливу на громадськість з метою її інформування про фірму, її діяльність та товари, які вона вробляє. 6. Директ-маркетинг — будь-яка платна форма особистого інформаційного впливу на споживача та партнерів через адресні звернення з метою формування мотивів купівлі певних товарів і довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків та залучення до співробітництва.
Абсолютно точно визначити ефективність окремих видів і засобів комплексу маркетингових комунікацій неможливо. Однак і приблизні підрахунки виправдують себе, тому що дозволяють зробити висновок про доцільність комунікативної діяльності. Дослідження ефективності маркетингової комунікації буває наступних видів: По вимірюваних ефектах розрізняють: – комунікативну (психологічну). Комунікативна ефективність показує, які зміни у свідомості (психіці) цільової аудиторії відбулися під впливом маркетингової комунікації. При вивченні психологічної ефективності реклами оцінюють, в першу чергу, ступінь впливу реклами на психологічні процеси представників цільової аудиторії, адекватність вибору різних засобів впливу. – економічну ефективність. Економічна ефективність показує зміну економічних показників діяльності фірми в результаті здійснення комунікацій. Економічна ефективність маркетингових комунікацій визначається шляхом співвідношення витрат на комунікації й будь-якого економічного показника діяльності фірми: збільшення обсягу реалізації за період комунікативної кампанії, прибутку, кількості покупців і т. ін. За часом проведення дослідження ефективності: – предтестувння. Предтести (тести до початку здійснення комунікації) проводяться для того, щоб знизити ризик невиправданих витрат і забезпечити підтримку товару (підприємству) для заняття їм міцної позиції шляхом виявлення слабких місць у комунікативній стратегії, рекламній концепції, комунікаційних зверненнях і формування особливих суджень про їхню фактичну цінність. – посттестування. При посттестуванні(тестування після проведення комунікативних заходів) перевіряється ефект комунікації в реальних умовах, тобто чи «прориваються» звернення до адресатів, який відсоток упущених представників цільової аудиторії й т. ін.
Читайте також:
|
||||||||
|