Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Оцінка конкурентів підприємства

Показники Конкуренти
А Б В
Якість продукції      
Доступність продукції      
Технологічна допомога споживачеві      
Торговий персонал      
Сервіс      
Поінформованість споживачів      
     

Оцінки: В — відмінно, Д — добре, З — задовільно, П — погано.
Оцінюючи конкурентів підприємства, слід також розглянути три характеристики їх:

  • частка ринку;
  • міра популярності підприємства (процент споживачів, які без вагання першим називають дане підприємство);
  • «частка серця споживачів» (міра лояльності споживачів — процент тих, які віддають перевагу продукції даного підприємства).

Питання для самоконтролю

  • Дайте визначення конкуренції.
  • Перелічіть функції, які виконує конкуренція в ринкових умовах.
  • Назвіть та охарактеризуйте види конкуренції за родовою ознакою, залежно від міри взаємозамінності продукції, за головними формами прояву, в структурному плані, за територіальним принципом, у відповідності з поведінкою суб’єктів ринку, згідно з об’єктом та станом.
  • Поясніть сутність поняття «недобросовісна конкуренція».
  • Назвіть та охарактеризуйте стратегії конкурентної боротьби за М. Портером.
  • Назвіть та охарактеризуйте стратегії конкурентної боротьби за Ф. Котлером.
  • Перелічіть п’ять головних сил конкурентного середовища та дайте їх визначення.
  • Поясніть сутність методики аналізу конкурентного середовища, яку використовує Антимонопольний комітет Росії.
  • Назвіть значення показників, які визначають тип ринку (високо-, помірно- чи низькоконцентрований).
  • Назвіть та охарактеризуйте типи конкурентних ситуацій.
  • Назвіть та охарактеризуйте існуючі різновиди конкурентів підприємства.
  • Поясніть сутність об’єднаного аналізу галузі та ринку.
  • Що таке стратегічна група підприємств і «своя» стратегічна група?
  • Назвіть можливі цілі підприємств-конкурентів.
  • В чому сутність аналізу сильних і слабких сторін конкурентів?
  • Як аналізується можлива реакція підприємств-конкурентів?

 

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  4. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  5. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  6. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  7. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  8. Автопідприємства вантажних автомобілів
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Активами торговельного підприємства
  11. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  12. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Маркетингові дослідження конкуренції та конкурентів | Тема 7. Дослідження конкурентоспроможності підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.