Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Площина в просторі.Векторне і загальне рівняння площини, його дослідження.

Положення площини у просторі повністю визначено, якщо задана т. є і нормальний вектор цієї площини.

Оз-ня: Любий ненульовий вектор, даній площині наз. Нормальним вектором цієї площини.

є

т.

т. М

(a;b;c) , (a;b;c) ,

-векторне рівняння площини

Нехай площина визначена рівнянням

- загальне рів.площини

Дослід. Рівняння і визначимо як розт. Площина

1)D=0 прох. Через т. О(0;0;0)

2)A=0 // ОХ

3)B=0 //ОY

4)C=0 //OZ

5)A=D=0 через вісь ОХ

B=D=0 через вісь ОY

C=D=0 через вісь ОZ

6)A=B=0 //XOY

B=C=0 //YOZ

A=C=0 //XOZ

7)A=B=D=0 z=0 рів. площ ХОY

B=C=D=0 x=0 рів. площ YОZ

A=C=D=0 y=0 рів. площ ХОZ


Читайте також:

  1. IV. Закріплення й узагальнення знань
  2. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  3. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  4. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  5. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  6. V. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  7. VI. Узагальнення та систематизація знань
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  9. VI. Узагальнення та систематизація знань.
  10. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  11. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
  12. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кут між двома прямими | Рівняння площини, що проходить через 3 дані точки й у відрізках.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.