Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 7

Завдання 1. Під час товарознавчої оцінки неглазурованих помадкових цукерок встановлено, що у продукті міститься 11,6 % вологи, 0,09 % - золи, солей міді - 7 мг на 1 кг. Цукерки надійшли через 25 днів після виробництва.

Визначити органолептичні показники якості і масову частку редукуючих речовин. Дати висновок щодо якості цукерок, їх приймання і реалізації, а також можливості зберігання. Якими нормативними документами треба користуватися?

Завдання 2. До магазину надійшла партія шоколаду «Оленка» у кількості 30 кг. Шоколад має форму прямокутної плитки масою 100 г. Під час приймання було встановлено, що відхилення від маси нетто плиток становить від +5 до± 8 г.

Якою масою треба відібрати зразок для аналізу? Чи допус­кається стандартом таке відхилення від маси нетто у виробах? За якими комплексними і одиничними показниками здійснюють оцінку якості шоколаду? Якими нормативними документами Ви будете користуватися у вирішенні цього завдання?

ВАРІАНТ 8

Завдання 1. До магазину надійшла партія вафель фруктово- ягідних. Під час дослідження якості встановлено, що вафельні листки легко відділяються від начинки, інші органолептичні показники якості відповідають вимогам стандарту. Масова частка загального цукру - 69% на суху речовину, золи - 0,07%.

Визначити масову частку вологи. Дати висновок щодо якості і можливості реалізації вафель. Які умови треба встановити для зберігання і реалізації вафель? Якими нормативними документами треба користуватися?

Завдання 2. На базу надійшли 2 т повидла яблучного, яке розфасовано у жерстяні банки масою нетто 5 кг.

Яку кількість повидла слід відібрати для дослідження якості? Яке відхилення від маси нетто одиниці упаковки допускається стандартом? За якими показниками здійснюється оцінка якості повидла? Якими нормативними документами слід користуватися?


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 5 | ВАРІАНТ 9

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.