Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ З

Завдання 1. Під час дегустаційної оцінки плиткового чорного чаю було дано характеристику його органолептичних показників: слабкуватий аромат, грубуватий смак; настій чистий, коричневий з червонуватим відтінком; колір розвареного листя - досить рівний, темно-коричневий; зовнішній вигляд і розмір плитки повністю відповідає вимогам стандарту. Фізико-хімічні показники якості чаю такі: масова частка вологи - 8,4%, кофеїну - 1,9, таніну - 8,2%, феродомішок - у межах норм стандарту.

Зробити висновок щодо сортності чаю та можливості його реалізації.

Завдання 2. Під час перевірки роздрібного торговельного підприємства у продажу виявлено сіль кухонну йодовану, термін реалізації якої скінчився 3 дні тому.

Який термін реалізації йодованої кухонної солі? Які Ваші дії щодо реалізації продукту? Яку сіль випускають з добавками? Які добавки дозволені стандартом?

ВАРІАНТ 4

Завдання 1. На базу 15 січня надійшла партія набору спецій для ухи та холодця, розфасованого масою нетто по 50 г у пакети з паперу, ламінованого поліетиленом у дощатих ящиках, вистелених усередині обгортковим папером. Під час контрольної перевірки якості встановлено, що фактична маса нетто пакетів становила 48 г, а вологість суміші не перевищувала 4%. За органолептичними показниками, вмістом металодомішок, станом упаковки, маркування та іншими показниками продукція задовольняла вимоги стандарту.

Чи підлягає ця партія спецій реалізації, якщо дата її випуску, згідно з маркуванням - 21 жовтня попереднього року? Пояснити причини зменшення маси нетто пакетів із сумішшю спецій. Як слід розмістити товар на складі для подальшого зберігання? Яким повинен бути температурно-вологісний режим зберігання і протягом якого терміну цей товар має бути повністю реалізований?

Завдання 2. На продовольчу базу надійшов від заготівельної організації перець чорний горошком. Під час приймання за якістю було виявлено гнилі плоди і сторонні домішки.

Зробити висновок щодо можливості приймання.


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 528

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 1 | ВАРІАНТ 5

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.