Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВАРІАНТ 15

Завдання 1. Провести системний аналіз якості ікри лососевої зернистої, упакованої в металеві банки ємністю 270 мл. Загальний обсяг партії, яка надійшла до торгової організації, - 45 ящиків. Відхилення від маси нетто ікри становить 15%. Товарною експертизою зазначено: ікринки - чисті, цілі, однорідні за кольором та розміром, злегка волога поверхня, незначна в'язкість, смак - приємний з легким присмаком гіркоти та гостроти. Вміст кухонної солі - 5%, сорбінової кислоти - 0,15%.

Зазначити кількість одиниць упаковки, відібраних для дослідження якості, масу загальної і середньої проби. Визначити відповідність продукції до вимог нормативно-технічної документації. Визначити можливі умови й терміни зберігання. Надати характеристику процесам, що відбуваються в ікрі риб під час товароруху.

Завдання 2. На торгову базу надійшла партія риби: 180 ящиків минтаю мороженого потрошеного без голови масою нетто по 32 кг і 80 ящиків ставриди холодного копчення масою нетто 30 кг. Скільки одиниць упаковки слід відібрати для перевірки якості товару і маси нетто? Якою має бути маса загальної і середньої проби?

ВАРІАНТ 16

Завдання 1. Під час оцінки якості партії солоного далекосхід­ного лосося встановлено: риба - одного товарного сорту, розчинення з головою, розбирання - правильне, з незначними відхиленнями у 8% екземплярів, відхилення лінії розрізу від середини черевця 1,3 см, поверхня - чиста, природного забарвлення, без пошкоджень, консистенція - щільна, соковита, незначний запах окисленого жиру на поверхні черевця, вміст солі - 9%.

Зробити висновок щодо якості партії солоної риби та надати характеристику процесам, що впливають на зміну якості солоної риби під час товароруху.

Завдання 2, Вказати допустимі відхилення маси нетто в консервах:

а) «Щука в томатному соусі» ємністю 480 г?

б) «Сардини натуральні з додаванням олії» ємністю 350 г?

в) «Шпроти в олії» ємністю 180 г?


Читайте також:

  1. II варіант
  2. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  3. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  4. АЛОМОРФИ І ВАРІАНТИ МОРФЕМ
  5. Альтернативні варіанти виробництва при повній зайнятості ресурсів
  6. Альтернативні варіанти геополітичної орієнтації України
  7. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  8. В якому варіанті вказані принципи системи фізичного виховання?
  9. Варіант
  10. Варіант
  11. Варіант
  12. Варіант




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВАРІАНТ 13 | ВАРІАНТ 17

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.