МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методи навчанняКожну суботу проводились опитування з усього вивченого за тиждень. У учнів старших класів проводилось у виглядідиспутів. Існували і публічні виступи, на які запрошувались батьки, громада і навіть гетьман. Після закінчення кожного класу приймалисьекзамени. Учні відповідали тим вчителям, які будуть вести заняття в наступному році. У навчальному процесі вчителі застосовували і спеціальніметоди заохочення і покарання. Відомо, наприклад, що в граматичному класі під час вивчення латинської мови використовували так званікалькули - довгі аркуші, які зберігались у дерев’яних футлярах. Учневі, який допускав у класі під час відповіді найбільшої кількості помилок, вручали калькулу із зазначеними помилками. Калькула переходила до учня, який допускав ще більше помилок. Учня, в якого вони залишалися до наступного дня, соромили перед усім класом за несумлінне ставлення до навчання. Це сприймалося як серйозне покарання. І кожний намагався не потрапити в таку ситуацію Це свідчить про вміле застосування моральних стимулів до навчання. Організація життя студентів: У Києво-Могилянській академії була розвиненасистема самоуправління. Ректор вибирався зборами вчителів. У серпні вибирали і самих вчителів. Учні вступали в дитячі та юнацькі братства. Вони давали обіцянку любити свою школу, поважати вчителів, після закінчення допомагати їй. Багато випускників надавали школі пожертвування. При академії для приїжджих була створенабурса. За порядок в бурсі відповідалиучні-сенатори. Видатні діячі Києво-Могилянської академії: У Києво-Могилянській академії працювали відомі науковці, вчені, літератори. Високоосвіченою людиною був Петро Могила – “старший братчик і фундатор”. Він навчався в Львівській братській школі, потім у Сорбоні, разом із Декартом Багатогранним. Професор, пізніше ректор колегії - Іонокій Галятовський створив перший підручник з риторики “Ключ разуменій”. У його публіцистичних творах зустрічаються матеріали з історії, ботаніки, мінералогії та інших наук. З іменем професора колегіїІнокентія Гізеляпов’язане створення систематизованого підручника з історії “Синопсис”. Великий внесок у розвиток філософської науки зробив ректор академії Феофан Прокопович - радник Петра І з освіти. Він перший почав пропонувати філософську систему Декарта, Бекона, дав пояснення системи Коперника і Галілея. Випускниками Київської академії були: мислительГ.С.Сковорода,радник Петра І з освітиФеофан Прокопович. Вивчав у ній курс філософії і працював у бібліотеціМ.Ломоносов. Київська академія дала відомих поетів і композиторів Д.Бортнянського, М.Березовського, А.Веделя. Значення: Києво-Могилянська академія була освітнім центром України: 1. Відіграла велику роль в збереженні української культури, мови, в поширенні освіти в Україні і становленні національної школи. 2. За її прикладом створювались школи в Росії, а випускники академії викладали в навчальних закладах Росії, Сербії, Угорщини, Польщі. Викладачі та вихованці Київської академії були засновниками перших навчальних закладів вищого типу в Росії. Так, випускникСімеон Полоцький заснував в 1687 ропі в Москві Греко-Латинську школу, яка пізніше відома як слав’яно-греко-латинська академія. Із 21 її ректорів - 18 вихідці із Києво-Могилянської академії, із 25 префекта - 23. Всього за період з 1701 по 1722 рр із Києва до Москви було забрано 95 викладачів. Випускники Київської академії брали участь у створенні Московського університету (1755). Існують слова сучасника академії: “От академии Киевской аки с православных Афин Читайте також:
|
||||||||
|