Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика навчання іноземної мови, її завдання та методи наукового дослідження.

Пенлош писав, що немає поганих чи хороших методів навчання, є погані чи хороші вчителі. В методичній та педагогічній літературі методика розглядається як частина мовознавства.

Є.М.Рит: “Методика викладання іноземної мови – це практичний додаток загальних висновків лінгвістики особливо порівняльного мовознавства”(1930р.)

Цієї ж точки зору дотримувалися М.В.Щерба та І.В.Рахманов, але І.В.Рахманов потім характеризує методику як теоретичну науку, яка встановлює певні принципи навчання й використовує встановленні закономірності в практичній роботі. Б.В. Бєляєв розглядав методику як прикладну психологію.

Методика навчання іноземних мов – це одна з педагогічних наук, завданням котрої є : 1) розкриття закономірностей процесу навчання іноземних мов; 2) визначення мети, змісту, принципів, методів і прийомів навчання. (Ітельсон Євген Іванович).

Методика навчання іноземних мов – це наука, що досліджує цілі, зміст, методи та засоби навчання, а також способи навчання та виховання на матеріалі іноземної мови. (Гез, Ляховицький, Ніколаєва)

“Методика ” найчастіше вживається в 3 значеннях:

А)як педагогічна наука;

Б)як сукупність методів і прийомів роботи вчителя;

В)як навчальна дисципліна у педагогічному вузі.

 

В методиці розрізняються:

1) Загальну методику – визначає закономірності, принципи, правила, методи та прийоми навчання, спільні для вивчення різних мов.

2) Окремі методики (спеціальні) – визначаються ті специфічні риси в навчанні окремих мов, які зумовлені їх фонетичними, лексичними і граматичними особливостями. Виокремлюються: історична методика, експериментальна, порівняльна, використання ТСО.

Об’єкт методики викладання іноземних мов – навчання.

Навчання та засвоєння іноземної мови – це об’єктивний процес. Навчання мов – це система вправ, які організують комунікативну діяльність учнів від її елементарної форми до більш складних.

Предмет методики викладання іноземних мов – метод навчання.

Метод навчання в методиці розглядається як 1)напрямок в навчанні іноземної мови, яка характеризується певними цілями, змістом і принципами навчання (наприклад: прямий метод), 2)шлях системи навчання всередині котрому напрямку, яка відображає концепцію автора ( наприклад: метод Пальмера всередині прямого метода – напрямку); 3) шлях – спосіб взаємопов’язаної діяльності вчителя і учня всередині системи.

 

Навчання – це акт взаємодії вчителя і учня. Вчитель спрямовує дії учнів мотивує, організовує навчальні дії, здійснює контроль.

 

Завдання методики навчання іноземних мов:

1. Висвітлити основні компоненти теорії навчання іноземної мови і навчити студентів використовувати практичні вміння та теоретичні знання для вирішення та теоретичні знання для вирішення практичних завдань;

2. Ознайомити майбутніх вчителів із сучасними тенденціями в навчанні іноземних мов в Україні і за кордоном;

3. Спрямувати студентів на пошук власних прийомів і методів роботи з учнями на основі відомих засобів методики викладання іноземної мови;

4. Сформувати в студентів професійно-методичні вміння.

5. Залучати студентів до опрацювання спеціальної науково – методичної літератури.

 


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  5. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  6. Адаптації та навчання
  7. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  8. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  9. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  10. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 1014

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до вчителя іноземної мови. | Методичні категорії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.