МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методика навчання іноземної мови, її завдання та методи наукового дослідження.Пенлош писав, що немає поганих чи хороших методів навчання, є погані чи хороші вчителі. В методичній та педагогічній літературі методика розглядається як частина мовознавства. Є.М.Рит: “Методика викладання іноземної мови – це практичний додаток загальних висновків лінгвістики особливо порівняльного мовознавства”(1930р.) Цієї ж точки зору дотримувалися М.В.Щерба та І.В.Рахманов, але І.В.Рахманов потім характеризує методику як теоретичну науку, яка встановлює певні принципи навчання й використовує встановленні закономірності в практичній роботі. Б.В. Бєляєв розглядав методику як прикладну психологію. Методика навчання іноземних мов – це одна з педагогічних наук, завданням котрої є : 1) розкриття закономірностей процесу навчання іноземних мов; 2) визначення мети, змісту, принципів, методів і прийомів навчання. (Ітельсон Євген Іванович). Методика навчання іноземних мов – це наука, що досліджує цілі, зміст, методи та засоби навчання, а також способи навчання та виховання на матеріалі іноземної мови. (Гез, Ляховицький, Ніколаєва) “Методика ” найчастіше вживається в 3 значеннях: А)як педагогічна наука; Б)як сукупність методів і прийомів роботи вчителя; В)як навчальна дисципліна у педагогічному вузі.
В методиці розрізняються: 1) Загальну методику – визначає закономірності, принципи, правила, методи та прийоми навчання, спільні для вивчення різних мов. 2) Окремі методики (спеціальні) – визначаються ті специфічні риси в навчанні окремих мов, які зумовлені їх фонетичними, лексичними і граматичними особливостями. Виокремлюються: історична методика, експериментальна, порівняльна, використання ТСО. Об’єкт методики викладання іноземних мов – навчання. Навчання та засвоєння іноземної мови – це об’єктивний процес. Навчання мов – це система вправ, які організують комунікативну діяльність учнів від її елементарної форми до більш складних. Предмет методики викладання іноземних мов – метод навчання. Метод навчання в методиці розглядається як 1)напрямок в навчанні іноземної мови, яка характеризується певними цілями, змістом і принципами навчання (наприклад: прямий метод), 2)шлях системи навчання всередині котрому напрямку, яка відображає концепцію автора ( наприклад: метод Пальмера всередині прямого метода – напрямку); 3) шлях – спосіб взаємопов’язаної діяльності вчителя і учня всередині системи.
Навчання – це акт взаємодії вчителя і учня. Вчитель спрямовує дії учнів мотивує, організовує навчальні дії, здійснює контроль.
Завдання методики навчання іноземних мов: 1. Висвітлити основні компоненти теорії навчання іноземної мови і навчити студентів використовувати практичні вміння та теоретичні знання для вирішення та теоретичні знання для вирішення практичних завдань; 2. Ознайомити майбутніх вчителів із сучасними тенденціями в навчанні іноземних мов в Україні і за кордоном; 3. Спрямувати студентів на пошук власних прийомів і методів роботи з учнями на основі відомих засобів методики викладання іноземної мови; 4. Сформувати в студентів професійно-методичні вміння. 5. Залучати студентів до опрацювання спеціальної науково – методичної літератури.
Читайте також:
|
||||||||
|