Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сфера застосування

Вступ

План

План

Оператори

Види лексем

План

Тема 2 Лексика мови Java. Оператори й структура коду

1 Види лексем

2 Ідентифікатори

3 Ключові слова

4 Літерали

 

Нижче перераховані всі види лексем в Java:

- ідентифікатори (identifiers);

- ключові слова (key words);

- літерали (literals);

- роздільники (separators);

- оператори (operators).

Розглянемо їх окремо.

2 Ідентифікатори

Ідентифікатори - це імена, які даються різним елементам мови для спрощення доступу до них. Імена мають пакети, класи, інтерфейси, поля, методи, аргументи й локальні змінні (усі ці поняття докладно розглядаються в наступних лекціях). Довжина імені не обмежена.

Для ідентифікаторів не допускаються збіги з зарезервованими словами (це ключові слова, булевські літерали true і false і null-літерал).

3 Ключові слова

Ключові слова - це зарезервовані слова, що складаються з ASCII-Символів і виконують різні завдання мови.

Ключові слова goto і const зарезервовані, але не використовуються. Це зроблено для того, щоб компілятор міг правильно відреагувати на їх використання в інших мовах. Навпаки, обидва логічних літерала true, false і null-літерал часто вважають ключовими словами, проте це саме літерали.

4 Літерали

Літерали дозволяють задати в програмі значення для числових, символьних і рядкових виразів, а також null-літералів.Всього в Java визначено 6 видів літералів:

- цілочисельний (integer);

- дробовий ( floating-point);

- логічний (boolean);

- символьний (character);

- строковий (string);

- Null - літерал (null-literal).

Роздільники

Роздільники - це спеціальні символи, які використовуються в службових цілях мови. Приклади роздільників: () [] {};.,

Оператори використовуються в різних операціях - арифметичних, логічних, бітових, операціях порівняння й присвоювання.

Арифметичні операції

Поряд з чотирма звичайними арифметичними операціями +, -, *, /, існує оператор отримання залишку від ділення %, який може бути застосований як до цілочисловим аргументів, так і до дробових.


 

Тема 3 Візуальні компоненти Java. Практичне використання компонентів бібліотеки Swing

1 Основні компоненти пакетів swingі awt

 

1 Основні компоненти пакетів swing і awt

По-перше, варто зупинитися на тому, що в палітрі компонентів NetBeans пропонується три категорії компонентів: з бібліотеки Swing (пакет swing ), бібліотеки AWT (пакет awt ), і категорія Beans. В Sun Java Studio Enterprise є ще одна категорія - Layouts, "менеджери розміщення", - компонента, відповідальні за спосіб розташування й вирівнювання компонентів на формі.

Бібліотека Swing є основною для більшості сучасних графічних додатків Java. У ній пропонуються наступні компоненти:

 

Таблиця 3.1 - Візуальні компоненти Java

Компонент Призначення компонента
JLabel «Мітка» - виведення однорядкового неформатованого тексту
JButton «Кнопка» - кнопка з текстом і/або з картинкою
JToggleButton «Западаюча кнопка» - кнопка з фіксацією. Може бути однією з декількох таких кнопок у групі, у цьому випадку натискання однієї кнопки викликає відпускання іншої. Робота групи забезпечується компонентом ButtonGroup
JCheckBox «Чекбокс» - пункт вибору з незалежною фіксацією.
JRadioButton "Радиокнопка» - пункт вибору із залежною фіксацією, повинен бути одним з декількох у групі. Робота групи забезпечується компонентом ButtonGroup.
ButtonGroup Забезпечує роботу груп компонентів JToggleButton або JradioButton.
JComboBox «Комбобокс» - список, що випадає.
JList «Прокручуваний список»
JTextField «Текстове поле» - однорядковий пункт введення й редагування тексту.
JTextArea «Текстова область» - багаторядковий пункт введення й редагування тексту
JPanel «Панель» - компонент, що дозволяє розташовувати на собі інші компоненти. Пересування панелі переміщає разом з нею всі розташовані на ній компоненти. За замовчуванням властивість layout (розміщення) встановлено як FlowLayout – «у вигляді потоку». Для простих задач замість цього компонента краще використовувати JLayeredPane
JTabbedPane «Панель із закладками» - кожний покладений на неї компонент показується в окремій закладці
JScrollBar Незалежна смуга прокручування. Використовується рідко - для програмно керованого прокручування вмісту компонентів, для яких відсутнє вбудоване прокручування.
JScrollPane «Панель зі смугами прокручування»
JMenuBar «Меню форми» - призначено для розташування в ньому компонентів типу JMenu (заголовків меню)
JPopupMenu «Контекстне меню» - призначено для розташування в ньому компонентів типу JMenuItem (пунктів меню)
JSlider «Повзунок» - використовується для плавного регулювання числових величин, а також пов'язаних з ними програмно регульованих змін
JProgressBar «Прогресбар» - смуга показу частки виконання задачі. Показує рівень, що відбиває частку виконання задачі
JSplitPane «Панель із роздільником» - панель, що складаєтьсяз двох частин, між якими є лінія роздільника, яку можна перетаскувати мишею, змінюючи взаємний розмір частин
JFormattedTextField «Поле введення форматованого тексту»
JPasswordField «Поле введення пароля» - уводиться текст, що, відображається зірочками.
JSpinner «Спіннер» - поле введення числа із кнопками збільшення/зменшення
JSeparator «Сепаратор» - роздільна лінія. Використовується в декоративних цілях для поділу робочих областей форми й інших компонентів, що групують
JTextPane «Текстова панель» - за замовчуванням автоматично переносить текст на новий рядок. А не розташовує в один рядок з показом горизонтального скролера, як це робить JTextArea
JEditorPane «Панель текстового редактора»
JTree «Дерево» - показує дерево, у якому кожна галузь може бути з іконками й текстом
JTable «Таблиця» - показ текстової таблиці. Має можливість заповнення значеннями за замовчуванням на етапі проектування
JToolBar «Тулбар» - панель інструментів. Звичайно на ньому розміщують кнопки JToggleButton, для яких призначені іконки
JInternalFrame «Дочірнє вікно» - вікно багатовіконного додатка. Його можна переміщувати в межах батьківського вікна - головного вікна додатка
JLayeredPane «Панель із абсолютним позиціонуванням елементів»
JDesktopPane «Панель - робочий стіл». Ще один тип панелі з абсолютним позиціонуванням елементів
JOptionPane «Діалогова панель» - призначена для відображення діалогових форм. На відміну від більшості інших компонентів робота йде за допомогою методів класу
JColorChooser «Діалог вибору кольору»
JFileChooser «Діалог вибору файлу»
JFrame «Екранна форма»
JDialog «Діалогова форма»

 

Бібліотека компонентів AWT (Abstract Window Toolkit - Абстрактний Інструментарій графічного Вікна) є застарілою в порівнянні з бібліотекою Swing, хоча сам пакет awt дотепер є основою графіки Java. У бібліотеці AWT є практично ті ж компоненти, що й в Swing, але в меншій кількості й у більш примітивному варіанті - з гіршим дизайном і меншою.


 

Тема 4 Основи подійно-орієнтованого програмування

1 Вступ

2 Сфера застосування

3 Мультиплексування

4 Застосування в настільних програмах

 

Подійно-орієнтоване програмування (англ.event-drivenprogramming;надалі ПІП) - парадигма програмування, у якій виконання програми визначається подіями - діями користувача (клавіатура, миша), повідомленнями інших програм і потоків, подіями операційної системи (наприклад, надходженням мережевого пакета).

ПОП можна також визначити як спосіб побудовипрограми, при якому в коді (як правило, в головний функції програми) явним чином виділяєтьсяголовний цикл програми, тіло якого складається з двох частин:отримання повідомлення про подію і обробка події.

Як правило, в реальних завданнях виявляється неприпустимим тривале виконання обробника події, оскільки при цьому програма не може реагувати на інші події. У зв'язку з цим при написанні подійно-орієнтованих програм часто застосовують автоматне програмування.

Подійно-орієнтоване програмування, як правило, застосовується в трьох випадках:

1. При побудові користувацьких інтерфейсів (у тому числі графічних);

2. При створенні серверних застосунків у разі, якщо з тихабо інших причин небажано породження обслуговуючих процесів;

3. При програмуванні ігор, у яких здійснюється управління значною кількістю об'єктів.


Читайте також:

  1. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  2. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  3. Автомобільні ваги із застосуванням цифрових датчиків
  4. Акти застосування норм права в механізмі правового регулювання.
  5. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  6. Акти правозастосування, їх види
  7. Акти правозастосування.
  8. Алгоритм із застосування річної процентної ставки r.
  9. Алгоритм із застосуванням річної облікової ставки d.
  10. Аміноглікозиди (стрептоміцину сульфат, гентаміцину сульфат). Механізм і спектр протимікробної дії, застосування, побічні ефекти.
  11. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  12. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.




Переглядів: 1096

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Платформа Java | Мультиплексування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.