Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Міжнародний маркетинг

Конспект лекцій з предмета "Міжнародний маркетинг" для студентів факультету економіки та менеджменту.

В цьому курсі ви знайдете відповіді на такі питання, як:

  • Методологічні основи міжнародного маркетингу
  • Стратегія виходу на міжнародний ринок 
  • Економічні розрахунки в міжнародному маркетингу
  • Управління міжнародним маркетингом.

  1. Сутність міжнародного маркетингу

  2. Відмітні риси міжнародного маркетингу

  3. Пріоритети міжнародного маркетингу

  4. Економічне середовище міжнародного маркетингу

  5. Соціально-культурне середовище

  6. Політико-правове середовище

  7. Міжнародне маркетингове дослідження. Мета досліджень

  8. Види міжнародних досліджень ринку

  9. Основні етапи досліджень ринку

  10. Дослідження конкурентоспроможності фірми

  11. Сегментування закордонних ринків. Сегментація світового ринку

  12. Аналіз закордонних ринків. Мита

  13. Податкові гавані та офшорні центри

  14. Вибір стратегії виходу на зовнішній ринок

  15. Форми присутності фірми за кордоном

  16. Планування комплексу маркетингу при роботі на міжнародному ринку. Міжнародне маркетингове планування і контроль

  17. Товарна політика на міжнародному ринку

  18. Міжнародний технологічний обмін

  19. Торгівля результатами інтелектуальної власності

  20. Міжнародна ліцензійна торгівля

  21. Політика ціноутворення на міжнародному ринку. Світові ціни

  22. Міжнародні маркетингові комунікації

  23. Міжнародна рекламна політика

  24. Методи міжнародних маркетингових комунікацій

  25. Міжнародні канали розподілу і пересування продукції. Канали дистрибьюції

  26. Ризики, захист і обмеження інвестицій

  27. Оподатковування

  28. Інвестиційні пільги

  29. Міжнародний маркетинг як функція управління

  30. Міжнародні маркетингові стратегії

  31. Принцип успішної діяльності підприємства в ринкових умовах

  32. Принципи та функції маркетингу. Еволюція маркетинку

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.