Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Принципи та функції маркетингу. Еволюція маркетинку

Принципи маркетингу зумовлюють загальну спрямованість цілей підприємства в області маркетингу.

Принципи маркетингу - це вихідні положення ринкової діяльності підприємства, що передбачають знання ринку, пристосування до ринку і активний вплив на нього.

 

Принципи маркетингу

До основних принципів маркетингу відносяться:

  1. орієнтація на споживача;
  2.  комплексність;
  3.  гнучкість і адаптивність;
  4.  забезпечення стратегії виробництва через впливу ринку;
  5.  націленість на перспективу;
  6.  програмно-цільовий підхід;
  7. націленість збутової діяльності підприємства на досягнення кінцевого практичного результату.

Організація маркетингу на підприємстві передбачає використання функцій маркетингу при взаємодії підприємства з ринком.

Функції маркетингу - сукупність видів діяльності, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності підприємства.

 

Функції маркетингу

1. Дослідження ринків, узагальнення результатів вивчення.
2. Контроль проектування і виробництва.
3. Фізичний розподіл товарів.
4. Аналіз результатів та планування.
5. Формування пропозицій.
6. Ціноутворення та фінансування маркетингових проектів.
7. Реклама та організації збуту й обслуговування клієнтів.

 

Концепція еволюційного розвитку маркетингу

В історії розвитку маркетинга виділяють 5 концепцій

Назва

Час дії

Сутність

Виробнича

1900— 1920-і рр.

Налагодження виробництва продуктивності праці ресурсів. Орієнтація на зниження виробничих витрат

Товарна

1920— 1930-і рр.

Удосконалення товару «примат продукту» з метою стимулювання його придбання

Попитова

1930— 1950-і рр.

Організація ефективної служби збуту для збільшення обсягу продажів; акцентна потреби продавця

Ринкова

1950 — 1960-і рр.

Орієнтація на отримання прибутку за рахунок задоволення потреб ринку; акцент на потреби покупця

Глобальна

З 1960-х рр.

Збалансованість трьох чинників: 1) прибутків підприємства, 2) потреб покупців; 3) інтересів суспільства

Переглядів: 6552

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.