МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Міжнародна рекламна політикаУ міжнародному маркетингу рекламі приділяється набагато більше уваги, ніж у національній економіці. Про цьому можна, зокрема, судити по щорічних витратах на міжнародну рекламу, що складають багато мільярдів доларів. Найбільш важливим моментом у розробці міжнародній рекламній політиці є вирішення у тому, чи повинна рекламна компанія фірми бути стандартизованою чи повинна бути спеціалізованою адаптованою для конкретних локальних ринків? З одного боку, стандартизована реклама має переваги в тому розумінні, що, якщо рекламна компанія була успішною в одній країні, то, можливо, вона буде такою самою й в іншій, схожій країні. Стандартизована реклама є економічно вигідною, тому що витрати на її виробництво набагато нижчі. Крім того, споживач звикає до стандартної реклами і з урахуванням волі пересування, маючи ту саму рекламу в різних країнах, він вибере рекламовані товари. Спеціалізована реклама може знизити увагу споживача до товару. Спеціалізована (адаптована, диференційована) до конкретного ринку реклама враховує економічні, соціальні і культурні розходження між країнами. В остаточному підсумку, вибір між стандартною і спеціалізованою рекламою повинний ґрунтуватися на таких факторах середовища, як рівень освіти, досвід і компетенція персоналу в іноземному агентстві, національні особливості, рівень добробуту та особливості економічного росту, традиційні переваги, національні особливості поведінки, національну кухню й одяг, моду на споживчі товари, рівень волі висловлень, благозвучність рекламних повідомлень на місцевих мовах і говорах, політику уряду у відношенні до засобів масової інформації. У разі значних розходжень за переліченими факторами варто адаптувати рекламне повідомлення до місцевих умов. Варто також прорахувати витрати на розробку та подачу адаптованої реклами. В умовах росту масштабів глобальної реклами варто звернути увагу на особливості національної рекламної політики, яка може жорстко регламентуватися інститутами влади. Теорія міжнародного маркетингу рекомендує такі етапи побудови програми рекламної кампанії:
Переглядів: 9235 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||
|