Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Міжнародна рекламна політика

У міжнародному маркетингу рекламі приділяється набагато більше уваги,  ніж у національній економіці.  Про цьому можна, зокрема, судити по щорічних витратах на міжнародну рекламу, що складають багато мільярдів доларів.

Найбільш важливим моментом у розробці  міжнародній рекламній політиці є вирішення у тому, чи повинна рекламна компанія фірми бути стандартизованою чи повинна бути спеціалізованою адаптованою для конкретних локальних ринків? З одного боку, стандартизована реклама має переваги в тому розумінні, що, якщо рекламна компанія була успішною в одній країні, то, можливо, вона буде такою самою й в іншій, схожій країні.

Стандартизована реклама є економічно вигідною, тому що витрати на її виробництво набагато нижчі. Крім того, споживач звикає до стандартної реклами і з урахуванням волі пересування, маючи ту саму рекламу в різних країнах, він вибере рекламовані товари.

Спеціалізована реклама може  знизити увагу споживача до товару.

Спеціалізована (адаптована, диференційована) до конкретного ринку  реклама враховує економічні, соціальні і культурні розходження між країнами.

В остаточному підсумку, вибір між стандартною і спеціалізованою рекламою повинний ґрунтуватися на таких факторах середовища, як рівень освіти, досвід і компетенція персоналу в іноземному агентстві, національні особливості, рівень добробуту та особливості економічного росту, традиційні  переваги, національні особливості поведінки, національну кухню й одяг,  моду на споживчі товари, рівень волі висловлень, благозвучність рекламних повідомлень на місцевих мовах і говорах, політику уряду у відношенні до засобів масової інформації. У разі значних розходжень за переліченими факторами варто адаптувати рекламне повідомлення до місцевих умов. Варто також прорахувати витрати на розробку та подачу адаптованої реклами.

В умовах росту масштабів глобальної реклами варто звернути увагу на особливості національної рекламної політики, яка може  жорстко регламентуватися інститутами влади.

Теорія міжнародного маркетингу рекомендує такі етапи побудови програми рекламної кампанії:

  • забезпечення керівництва фірми інформацією для розробки міжнародної рекламної політики;
  • визначення цілей міжнародної реклами;
  • розбір плану рекламної кампанії, його деталей і затвердження керівництвом фірми;
  • вибіркове тестування реклами на ринку з метою перевірки її ефективності;
  • планування діяльності засобів масової інформації;
  • затвердження бюджету рекламної кампанії;
  • проведення рекламної кампанії і упровадження фірми на ринках;
  • оцінка ефективності рекламної кампанії.

Переглядів: 9303

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.