Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методи міжнародних маркетингових комунікацій

Рекламний вплив — це однобічний засіб комунікації, це монолог, позбавлений зворотного зв'язку, як правило,  знеособлений, адресований до маси людей і не передбачає діалогу.  У міжнародному маркетингу існують і інші форми комунікації – засоби прямого контакту, якими є спеціалізовані виставки і салони, презентації і демонстрації обладнання.

Присутність безпосередньо на ринках,  презентація фірм і товарів надає численні переваги експортеру товару. Завдяки безпосереднім контактам представники фірми:

  • дають про себе знати, обмінюються з колегами інформацією;
  • спостерігають за ринковою поведінкою конкурентів;
  • вступають у контакт із потенційними клієнтами, налагоджують діалог, вислухують побажання і критичні зауваження;
  • докладно вивчають феномен популярності товарів і фірм;
  • досліджують формування іміджу у відвідувачів;
  • ведуть безпосередній збір інформації про сприйняття потенційними покупцями товарів, цін як власних, так і конкуруючих товарів;
  • відслідковують тенденції формування і розвитку ринку;
  • зустрічаються з виробниками взаємодоповнюючих благ;
  • особистою присутністю підтримують дії своїх місцевих агентів.

Відмовлення від участі у великих міжнародних заходах, відсутність презентацій відвідувачі й учасники  трактують як несприятливий знак. Вважається, що фірма випробує організаційні чи фінансові труднощі, і, можливо, її товари відрізняються низькою  конкурентоспроможністю. Торгові посередники  задумуються про продовження співробітництва, а конкуренти прагнуть зайняти її ринкові позиції.

Презентації і демонстрації обладнання служать прекрасною можливістю для встановлення контактів як з потенційними клієнтами, так і з місцевими представниками. Добре організований показ залучить пресу, створить фірмі і її продукції  рекламу,  тобто будуть установлені зв'язки з громадськістю.

Підприємство, виходячи на зовнішній ринок,  поширює  різні види фірмової документації. Ця документація, починаючи від фірмових  бланків і закінчуючи технічними і комерційними проспектами, повинна свідчити про високу якість продукції і послуг. Довідки варто складати не тільки на міжнародній англійській мові, що полегшує їхнє поширення, але і мовою країни, для якої призначена продукція.

Друковані статті технічного, наукового, економічного і комерційного характеру так само стають формою комунікації тоді, коли їх публікують у періодичних чи будь-яких інших виданнях, розрахованих на міжнародну аудиторію.

Нарешті, повідомлення, з якими виступають представники фірми на конгресах, семінарах і симпозіумах, також є одним зі способів нагадати  про фірму і її продукцію  представникам  міжнародної торгівлі, що  професійно відслідковують стан ринків і представництво фірм на них. Участь у подібних заходах дозволяє одержати нову корисну фірмі інформацію, обмінятися нею з партнерами, зацікавити пресу і можливих комерційних представників і  посередників.

Переглядів: 9352

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.