Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Методи міжнародних маркетингових комунікацій

Рекламний вплив — це однобічний засіб комунікації, це монолог, позбавлений зворотного зв'язку, як правило,  знеособлений, адресований до маси людей і не передбачає діалогу.  У міжнародному маркетингу існують і інші форми комунікації – засоби прямого контакту, якими є спеціалізовані виставки і салони, презентації і демонстрації обладнання.

Присутність безпосередньо на ринках,  презентація фірм і товарів надає численні переваги експортеру товару. Завдяки безпосереднім контактам представники фірми:

  • дають про себе знати, обмінюються з колегами інформацією;
  • спостерігають за ринковою поведінкою конкурентів;
  • вступають у контакт із потенційними клієнтами, налагоджують діалог, вислухують побажання і критичні зауваження;
  • докладно вивчають феномен популярності товарів і фірм;
  • досліджують формування іміджу у відвідувачів;
  • ведуть безпосередній збір інформації про сприйняття потенційними покупцями товарів, цін як власних, так і конкуруючих товарів;
  • відслідковують тенденції формування і розвитку ринку;
  • зустрічаються з виробниками взаємодоповнюючих благ;
  • особистою присутністю підтримують дії своїх місцевих агентів.

Відмовлення від участі у великих міжнародних заходах, відсутність презентацій відвідувачі й учасники  трактують як несприятливий знак. Вважається, що фірма випробує організаційні чи фінансові труднощі, і, можливо, її товари відрізняються низькою  конкурентоспроможністю. Торгові посередники  задумуються про продовження співробітництва, а конкуренти прагнуть зайняти її ринкові позиції.

Презентації і демонстрації обладнання служать прекрасною можливістю для встановлення контактів як з потенційними клієнтами, так і з місцевими представниками. Добре організований показ залучить пресу, створить фірмі і її продукції  рекламу,  тобто будуть установлені зв'язки з громадськістю.

Підприємство, виходячи на зовнішній ринок,  поширює  різні види фірмової документації. Ця документація, починаючи від фірмових  бланків і закінчуючи технічними і комерційними проспектами, повинна свідчити про високу якість продукції і послуг. Довідки варто складати не тільки на міжнародній англійській мові, що полегшує їхнє поширення, але і мовою країни, для якої призначена продукція.

Друковані статті технічного, наукового, економічного і комерційного характеру так само стають формою комунікації тоді, коли їх публікують у періодичних чи будь-яких інших виданнях, розрахованих на міжнародну аудиторію.

Нарешті, повідомлення, з якими виступають представники фірми на конгресах, семінарах і симпозіумах, також є одним зі способів нагадати  про фірму і її продукцію  представникам  міжнародної торгівлі, що  професійно відслідковують стан ринків і представництво фірм на них. Участь у подібних заходах дозволяє одержати нову корисну фірмі інформацію, обмінятися нею з партнерами, зацікавити пресу і можливих комерційних представників і  посередників.

Переглядів: 6516

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.