МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Міжнародне маркетингове дослідження. Мета дослідженьВихід на зовнішній ринок, як правило, ставить фірму в ситуацію зовсім відмінну від тієї, яка може бути йому знайома з його національного досвіду. Для того, щоб оцінити з високою точністю наслідки своєї діяльності, підприємство повинне мати велику і різноманітну інформацію про ті області, у яких воно недостатньо компетентне. Маркетингове дослідження закордонного ринку – це систематичний збір, нагромадження, фіксація, аналіз і інтерпретація інформації, що відображає умови функціонування фірми за рубежем. У зв'язку з високою трудомісткістю і тривалістю дослідження перед початком роботи розробляється програма такого дослідження, що включає: 1) виявлення основної проблеми; Збір інформації в міжнародних дослідженнях ринку виробляється за такими основними напрямками:
Таким чином, міжнародне маркетингове дослідження складається, по-перше, із власне дослідження закордонного ринку і, по-друге, вивчення потенціалу підприємства, що бажає вийти на цей ринок. Простір маркетингового дослідження включає вивчення в першому випадку: 1) аналіз умов ринку (загальні умови діяльності, аналіз попиту та пропозиції, аналіз потреб, аналіз обсягів продажів, аналіз перспектив розвитку ринку); У другому випадку вивченню піддається власне підприємство, що включає: аналіз господарської діяльності, визначення рівня конкурентоспроможності продукції, визначення конкурентоспроможності свого підприємства, оцінку конкурентних можливостей свого підприємства і його ринкових суперників. Переглядів: 9216 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||
|