Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Міжнародне маркетингове дослідження. Мета досліджень

Вихід на зовнішній ринок, як правило, ставить фірму в ситуацію зовсім відмінну від тієї, яка може бути йому знайома з його національного досвіду. Для того, щоб оцінити з високою точністю наслідки своєї діяльності, підприємство повинне мати велику і різноманітну інформацію про ті області, у яких воно недостатньо компетентне.

Маркетингове дослідження закордонного ринку – це систематичний збір, нагромадження, фіксація, аналіз і інтерпретація інформації, що відображає умови функціонування фірми за рубежем. У зв'язку з високою трудомісткістю і тривалістю дослідження перед початком роботи розробляється програма такого дослідження,  що включає:

1) виявлення основної проблеми;
2) з'ясовується, чи є можливість дослідницьким шляхом вирішити цю проблему;
3) ставиться мета і визначаються задачі дослідження;
4) визначається перелік необхідних даних і встановлюється їхній обсяг;
5) вибираються метод і засіб дослідження;
6) виконується збір інформації;
7) інформація обробляється, аналізується,  інтерпретується і набуває до вигляду, зручного для використання;
8) приймаються  маркетингові рішення.

Збір інформації в міжнародних дослідженнях ринку виробляється за такими основними напрямками:

  • інформація про закордонні ринки і ринкову кон'юнктуру;
  • інформаціях про форми й обсяги міжнародної торгівлі;
  • інформація про власне підприємство, його конкурентоспроможність, сильні та слабкі сторони.

Таким чином, міжнародне маркетингове дослідження складається, по-перше, із власне дослідження  закордонного ринку і, по-друге, вивчення потенціалу підприємства, що бажає вийти на цей ринок. Простір маркетингового дослідження включає вивчення в першому випадку:

1) аналіз умов ринку (загальні умови діяльності, аналіз попиту та пропозиції, аналіз потреб, аналіз обсягів продажів,  аналіз перспектив розвитку ринку);
2) вивчення суб'єктів, форм і методів комерційної діяльності (аналіз фірм-постачальників, вивчення фірм-конкурентів, вивчення сформованої комерційної практики, вивчення  ринкової інфраструктури, оцінка інших умов).

У другому випадку вивченню піддається власне підприємство, що включає: аналіз господарської діяльності, визначення рівня конкурентоспроможності продукції, визначення конкурентоспроможності свого підприємства, оцінку конкурентних можливостей свого підприємства і його ринкових суперників.

Переглядів: 9297

Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.