МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||
Міжнародне маркетингове дослідження. Мета дослідженьВихід на зовнішній ринок, як правило, ставить фірму в ситуацію зовсім відмінну від тієї, яка може бути йому знайома з його національного досвіду. Для того, щоб оцінити з високою точністю наслідки своєї діяльності, підприємство повинне мати велику і різноманітну інформацію про ті області, у яких воно недостатньо компетентне. Маркетингове дослідження закордонного ринку – це систематичний збір, нагромадження, фіксація, аналіз і інтерпретація інформації, що відображає умови функціонування фірми за рубежем. У зв'язку з високою трудомісткістю і тривалістю дослідження перед початком роботи розробляється програма такого дослідження, що включає: 1) виявлення основної проблеми; Збір інформації в міжнародних дослідженнях ринку виробляється за такими основними напрямками:
Таким чином, міжнародне маркетингове дослідження складається, по-перше, із власне дослідження закордонного ринку і, по-друге, вивчення потенціалу підприємства, що бажає вийти на цей ринок. Простір маркетингового дослідження включає вивчення в першому випадку: 1) аналіз умов ринку (загальні умови діяльності, аналіз попиту та пропозиції, аналіз потреб, аналіз обсягів продажів, аналіз перспектив розвитку ринку); У другому випадку вивченню піддається власне підприємство, що включає: аналіз господарської діяльності, визначення рівня конкурентоспроможності продукції, визначення конкурентоспроможності свого підприємства, оцінку конкурентних можливостей свого підприємства і його ринкових суперників. Переглядів: 9297 Повернутися до змісту: Міжнародний маркетинг |
|||
|