Скребкові транспортери є широко поширеними. Створено цілий ряд їх конструкцій, для вирішення конкретних задач. На рис.4/1,11 приведено схему однієї з можливих конструкцій скребкового транспортеру а на фотографії рис.4/1/12 зовнішній вигляд скребкового транспортеру іншої конструкції. Зі скребковими транспортерами багато людей знайома по снігозбиральним машинам, роботу яких час від часу можна спостерігати в містах в зимовий період. Спільним для всіх конструкцій скребкових транспортерів є те, що речовина що переміщається по нерухомому лотку а переміщення відбувається за рахунок скребків, що рухаються по лотку за допомогою ланцюгів. Всі інші елементи конструкції практично аналогічні елементам конструкції стрічкового конвеєра, що і робить скребковий транспортер його різновидом. Переваги скребкового транспортера у порівнянні з стрічковим полягають, знову ж таки, у більшій вантажопіднімальності, з допомогою скребкового транспортера можна переміщати вантажі під значно більшими кутами у порівнянні з стрічковим. При транспортуванні сипучих матеріалів здатних до утворення пилу, можна використовувати скребкові транспортери закритого типу. Крім того, за допомогою скребкового конвеєра можна переміщати сильно зволожені сипучі матеріали включаючи пастоподібні. Завдяки тому, скребкові транспортери використовують для переміщення шламів та мулу в системах очисних споруд. Зокрема скребкові транспортери широко використовуються в аеротенках (очистка води активним мулом) де вони транспортують мул, що осів на дно аеротенка, до випускної шахти. Недоліки у порівняні з стрічковим ті ж що і в пластинчатих транспортерів – висока металомісткість, складність конструкції. Також за рахунок постійного тертя скребків по жолобу різко зменшується к.к.д. транспортера та зношуються деталі.