Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Восточные славяне в древности. Происхождение, занятия, верования, соц. организация.

Проблеми становлення громадянського та правового суспільства на початку ХХІ ст.

Зовнішня політика та економічні процеси в незалежній Україні.

Громадсько-політичні процеси в незалежній Україні: труднощі та надбання.

Результати Всеукраїнського референдуму, вибори Президента України створили у республіці якісно нову політичну ситуацію. Було прискорено остаточну ліквідацію СРСР.Незалежність України була визнана всіма колишніми радянськими республіками, світовим співтовариством. Вона є закономірним наслідком багатовікового прагнення народу. Свою незалежність Україна здобула за винятково сприятливого збігу внутрішніх та зовнішніх обставин. . Після провалу серпневого заколоту посилились відцентрові настрої в українському суспільстві.. Світове співтовариство загалом позитивно поставилось до намагання радянських республік здобути незалежність і не заважало розпаду СРСР. Україна стала суверенною державою без кровопролиття, мирним шляхом.24 серпня 1991 р. вона офіційно отримала назву — Україна, що відповідає історичній традиції. Розпочався процес утвердження атрибутів державності, без яких не існує суверенних держав.

 

1996р грошова реформа

Зниження інфляції

Забезпечення інтересів і безпеки країни шляхом дотримання мирного і взаємовигідного співробітництва з членами міжнародного співтовариства

Укр.. не приймає участі в військових блоках, не приймає, не виготовляє, не купує ядерної зброї

 

Чим розвинутішим є громадянське суспільство, тим легше громадянам захищати свої інтереси, тим більшими є їхні можливості щодо самореалізації в різних сферах суспільного життя і тим меншою є небезпека узурпації політичної влади тими чи іншими її органами або окремими особами. Рівновага між громадянським суспільством і державою є важливим фактором стабільного демократичного розвитку, а порушення її веде до гіпертрофії владних структур, відчуженості та політичного безсилля народу.

Але, з іншого боку, громадянське суспільство залежить від держави і не може набути розвинених форм в умовах політичного насильства й тиранії. Тому зворотній зв’язок у стосунках громадянського суспільства і правової держави – дуже важливий.


 

 

2 точки зрения на происхождение славян: 1. Славяне-коренное население Вост. Европы 2. Прародиной славян является Центральная Европа. С этой территории они расселились по всей Европе.

Главное занятие славян – подсечно-огневое и переложное земледелие. Животноводство имело для славян второстепенное значение. За стадами они не кочевали.

Важную роль в хозяйстве играла охота на пушных зверей – белку, куницу, соболя. Занимались бортничеством.

Занимались Торговлей. Основной торговой дорогой был «путь из Варяг в греки».

В 7-9 вв. славяне переживали разложение родоплеменного строя. Община изменялась от родовой к соседской. Общинники жили в отдельных домах – полуземлянках на одну семью. Частная собственность существовала, но скот оставался в общем владении, имущественного неравенства внутри общин еще не было. Выделилась родоплеменная знать – князья и старейшины. Они окружали себя дружинниками, т.е. вооруженной силой. Каждое племя имело своего князя.

Славяне были язычниками.

 




Переглядів: 787

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Плакат и карикатура в обучении истории

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.