МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Помощью условных знаков.Карта, на которой изображена уменьшенная поверхность на плоскости с География, в переводе с греческого языка. Географический объект Земли. Модель Земли. Географический объект Земли. Ученый, создавший первую модель глобуса. V. Осмислення учнями знань Атлантичний океан Тихий океан. Це найбільший океан. Вперше його відкрив мандрівник-португалець Фернан Магеллан у 1520 році. Тихий океан омиває понад 50 країн світу. На дні Тихого океану виявлені родовища нафти і газу. Цей океан — найтепліший і найсолоніший серед інших. Він є другим за розміром. В Атлантичному океані виловлюють до 35 % світового вилову риби. Тут водиться скумбрія, тріска, сардина, меч-риба, безліч китів. На дні Атлантичного океану відкриті родовища нафти і газу. Індійський океан За розмірами він посідає третє місце. Це найтепліший океан, тому тут дуже багатий світ рослин і тварин. В Індійському океані зустрічаються зарості бурих, зелених та червоних водоростей. Цей океан відомий запасами нафти, газу, залізних і мідних руд. Північний Льодовитий океан. Найменший із океанів — Північний Льодовитий. Довгий час цей океан називали морем. Океан розташований на півночі Землі, і майже вся його поверхня вкрита льодом — ось звідси і назва! Цей океан є найхолоднішим, тому і рослинний та тваринний світ тут не є таким різноманітним. Поблизу узбережжя на кризі живуть білі ведмеді. - А ще Світовий океан впливає на погоду Землі. Він — ніби паровий котел, що нагрівається сонцем, накопичує тепло, вологу. Цю вологу вітри розносять по всій планеті у вигляді хмар. - Отже, без Світового океану не було б життя на Землі. Тому його потрібно охороняти, а саме: 1) Економно використовувати воду. 2) Не засмічувати морські простори. 3) Берегти рибні багатства від хижацького винищення. 4) Насаджувати водоохоронні ліси. 5) Будувати очисні споруди. 1. Робота з підручником (с. 99) 1) Опрацювання статті «Океани Землі». 2) Відповіді на запитання. - Що таке Світовий океан? - На які океани поділяється Світовий океан? - Які ви знаєте океани? - Який з океанів найбільший? - Який найменший? - Де живуть білі ведмеді? - Як охороняти океани? Фізкультхвилинка Раз – підняли руки вгору Два – нагнулися додолу Три – присіли Чотири – встали І за парти посідали 2. Робота в зошиті (с. 22 – 23) (Тихий, Атлантичний, Північно-Льодовитий,) Гра «Знайди помилки» Замість Тихого, має бути Індійський, екватор VII. Підсумок уроку - Про що нове ви сьогодні дізнались? - Що ж таке океан? - Що вам найбільше запам'яталося? - Як охороняти океани? VIII. Домашнє завдання Опрацювати статтю «Океани Землі».
|
||||||||
|