Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий

службою службою службою службою службою

маркетингу реклами і по товарної маркетингових збуту

стимулирова- номенклатурі досліджень

ния збуту

 

 

 

керуючий по групах товару

 

керуючий по товарах

 

Дану організацію характеризують наступні показники :

· керуючий по товарі координує весь комплекс маркетингу по цьому виробі

· керуючий по товарі може швидше окремо узятих фахівців реагувати на виникаючі на ринку проблеми

· не обійдені увагою і більш дрібні, другорядні за значенням марочні товари, оскільки виробництвом кожного з них керує власний керуючий

· керування виробництвом – школа для молодих керівників, тому що на цій роботі вони утягують майже в усі сфери оперативної діяльності фірми

Організація по товарно-ринковому принципі

Ця форма використовується фірмами, що продають безліч товарів на безлічі різних ринків. Така фірма може одночасно мати в себе керуючих по товарах і керуючих по ринках, тобто застосувати так називану матричну організацію.

Сильні і слабкі сторони організаційних структур служби маркетингу

Сильні сторони Слабкі сторони
Функціональна організація
· Простота керування · Однозначний опис складу обов'язків кожного співробітника · Можливість функціональної спеціалізації маркетологів як фактор росту їхньої професійної кваліфікації · Конкуренція між окремими учасниками як стимул росту ефективності роботи · Зниження якості роботи з розширенням номенклатури товарів · Відсутність механізму пошуку нетрадиційних видів і напрямків діяльності фірми · Конкуренція між окремими функціональними учасниками, «місництво», боротьба за приватний інтерес, а не за загальний інтерес фірми
Товарна організація
· Повний маркетинг · Можливість вивчення специфіки споживачів і їх основні потреб по кожнім товарі · Широке коло обов'язків одного співробітника утрудняє ріст кваліфікації · Наявність багатьох дублюючих один одного (у функціональному змісті) підрозділів
Ринкова організація
· Краща координація служб при виході на ринок · Можливість розробки комплексної програми виходу на ринок · Більш достовірний прогноз ринку з урахуванням його специфіки · Складна структура · Низький ступінь спеціалізації роботи відділів · Дублювання функцій · Погане знання товарної номенклатури · Відсутність гнучкості
Товарно-ринкова організація
· Краща організація роботи при виході на ринок · Можливість розробки комплексної програми виходу на ринок · Більш достовірний прогноз ринку з урахуванням його специфіки · Досить повне знання товару · найбільш висока собівартість зміст служби · можливість конфлікту при неоднозначному рішенні питань по тому самому ринку різними службами (перетинання результатів маркетингу)  

 

 

5. Контроль в підприємницькій діяльності

У ході втілення в життя планів маркетингу, ймовірно зустрінеться чимало несподіванок. Фірмі потрібно контролювати проведені нею заходу, щоб бути упевненої в кінцевому досягненні цілей маркетингу. Можна виділити три типи маркетингового контролю :

1. Контроль за виконанням річних планів –фахівці маркетингу зіставляють поточні показники з контрольними цифрами річного плану і при необхідності вживають заходів до виправлення положення.

2. Контроль прибутковості –полягає у визначенні фактичної рентабельності різних товарів, територій, сегментів ринку і торговельних каналів

3. Стратегічний контроль – полягає в регулярній перевірці відповідності вихідних стратегічних установок фірми наявним ринковим можливостям


Читайте також:

  1. Довжина] [f | n ] [ h | l ] керуючий_символ
  2. Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий
  3. Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий
  4. Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий | Типи маркетингового контролю

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.