МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Керуючий Керуючий Керуючий Керуючий Керуючийслужбою службою службою службою службою маркетингу реклами і по товарної маркетингових збуту стимулирова- номенклатурі досліджень ния збуту
керуючий по групах товару
керуючий по товарах
Дану організацію характеризують наступні показники : · керуючий по товарі координує весь комплекс маркетингу по цьому виробі · керуючий по товарі може швидше окремо узятих фахівців реагувати на виникаючі на ринку проблеми · не обійдені увагою і більш дрібні, другорядні за значенням марочні товари, оскільки виробництвом кожного з них керує власний керуючий · керування виробництвом – школа для молодих керівників, тому що на цій роботі вони утягують майже в усі сфери оперативної діяльності фірми Організація по товарно-ринковому принципі Ця форма використовується фірмами, що продають безліч товарів на безлічі різних ринків. Така фірма може одночасно мати в себе керуючих по товарах і керуючих по ринках, тобто застосувати так називану матричну організацію. Сильні і слабкі сторони організаційних структур служби маркетингу
5. Контроль в підприємницькій діяльності У ході втілення в життя планів маркетингу, ймовірно зустрінеться чимало несподіванок. Фірмі потрібно контролювати проведені нею заходу, щоб бути упевненої в кінцевому досягненні цілей маркетингу. Можна виділити три типи маркетингового контролю : 1. Контроль за виконанням річних планів –фахівці маркетингу зіставляють поточні показники з контрольними цифрами річного плану і при необхідності вживають заходів до виправлення положення. 2. Контроль прибутковості –полягає у визначенні фактичної рентабельності різних товарів, територій, сегментів ринку і торговельних каналів 3. Стратегічний контроль – полягає в регулярній перевірці відповідності вихідних стратегічних установок фірми наявним ринковим можливостям Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|