МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНТАКТНО-СТИКОВЕ ЗВАРЮВАННЯ.Контактно-стикове зварювання застосовують для з’єднання арматурних стержнів на лініях безвідхідної заготівлі, а також для приварювання до робочої арматури відрізків більшого діаметру з метою забезпечення можливості наступного зварювання випусків при монтажі конструкцій. Гарячекатана стержнева арматура класів А-III і А-V стикується контактним зварюванням способом оплавлювання з підігрівом, а арматура класів А-I і А-II - способом безперервного оплавлювання або способом оплавлювання з підігрівом. Зварювання арматури різних класів між собою слід виконувати при параметрах режиму для арматури більш високого класу. Контактне зварювання арматури виконують на машинах автоматичної, напівавтоматичної і ручної дії приводу механізму осідання. Технічні характеристики контактних стикових машин загального призначення для зварювання арматурних стержнів наведено в таблиці 6.5. Рис. 6.4. Принципіальна схема машини для стикового зварювання арматури: 1 - зварювальні стержні; 2 – контактні губки; 3 – струмопідвідні плити; 4 – гнучкі шини; 5 – сторічна обмотка зварювального трансформатору; 6 – його сердечник; 7 – його первинна обмотка; 8 - регулятор струму; 9 – прериватель струму; 10 – сетевой рубильник; 11 – електрична мережа; 12 – зажимное пристрій; 13 - подаючи-осідаючий пристрій; 14 – упорний гвинт.
Основними параметрами режиму контактного стикового зварювання є сила зварювального струму та величина опору стику оплавлення Rопл. Опір стику оплавлення, Rопл, (Ом) визначають за формулою: , (6.8) де С – коефіцієнт, що характеризує контактний опір, (см2×Ом)/с, (0,0025...0,003); d – діаметр стержнів, що зварюють, см; v – швидкість оплавлювання, см/с (табл. 6.6). Таблиця 6.5 Технічні характеристики контактних стикових машин
Таблиця 6.6. Швидкість оплавлювання стику
Величину зварювального струму, Iопл (А), знаходять за формулою: , (6.9) де – А і В – коефіцієнти, які залежать від способу стикового зварювання (табл. 3.7); Rопл – опір стику в період оплавлювання, Ом; v – швидкість оплавлювання, см/с. Потужність зварювального трансформатора N знаходять за формулою: , кВа (6.10) де - U – напруга зварювального струму, В (табл. 6.8) Таблиця 6.7 Сталі коефіцієнти для розрахунку величини зварювального струму
Таблиця 6.8 Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|