МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Одеса ОДЕУ 2009МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Конспект лекцій з дисципліни «Національна економіка» для студентів III курсу всіх форм навчання всіх спеціальностей
Частина ІІ
Затверджено на засіданні кафедри ЕУНГ Протокол № 2 від 14 вересня 2009р.
Одеса ОДЕУ 2009 Конспект лекцій з дисципліни “Національна економіка” для студентів III курсу всіх форм навчання всіх спеціальностей. Частина ІІ / Уклад. Л.М. Гейко, Н.В. Сментина. – Одеса: ОДЕУ, ротапринт, 2009р. – 83 с./
Укладачі: Л.М. Гейко, канд. екон. наук, доц. Н.В. Сментина, канд. екон. наук, доц.
Рецензенти: В.П. Марущак, канд. юр. наук, доцент, (зовнішній рецензент) В.А. Карпов, канд. екон. наук, доц. Н.В. Доброва, канд. екон. наук, доц.
Коректор: А.О. Ковальова Зміст Стор.
Тема 1. Прогнозування і державне регулювання промислового виробництва 1.1. Промисловість як об’єкт регулювання. Показники промислового виробництва. 1.2. Визначення потреб держави у промисловій продукції та обґрунтування обсягу промислового виробництва необхідними ресурсами. 1.3. Обґрунтування можливого обсягу виробництва промислової продукції.
1.1 Промисловість як об’єкт регулювання. Показники
|
||||||||||
|