Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок 30

Тема. Музичні професії. Робота з музичним редактором.

Мета:1.Сформувати поняття про професію композитор, соліста, диригента, ансамбля.

2. Відпрацювати навички створення власних мелодій за допомогою музичного редактора та їх відтворення.

3. Розвивати естетичні почуття та гармонію;

4. Виховувати музичну культуру .

Обладнання.музичний редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Інтерактивний метод «Мікрофон»

- Діти, сьогодні до нас завітав цікавий гість.

- Доброго дня! Мене звуть Пам'ятайлик, я кореспондент журналу «Сходинки до інформатики», хочу дізнатися, як ви знаєте правила безпечної поведінки в комп’ютерному класі та з комп’ютером.

- Як потрібно заходити в комп’ютерний клас?

- На якій відстані треба сидіти від монітора?

- Як правильно натискати клавіші?

- Чи можна торкатися проводів?

- Чи дозволяється вмикати апаратуру без дозволу вчителя?

- Молодці! Я дуже задоволений вашими знаннями. Бажаю успіхів!

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

- Які слова закодовані за допомогою клавіатури мобільного телефону?

- Хто першим отримав листа від Еллі?

- Як ви набрали 6 літрів води за допомогою банок 4 л і 9 л?

ІІІ. Актуалізація знань

- Які групи музичних інструментів ви знаєте?

- Що таке ритм?

- Що таке музичний лад?

- Що таке темп? Тембр?

- Що таке музичний редактор? Його призначення.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

Довгий шлях пройшла музика до того часу, поки з'явилися нотний запис, музичні науки. Музика стала професійною. Сьогодні ми дізнаємося про музичні професії.

2. Робота з підручником, ст. 60.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.