МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Слайди № 2, 3Слайд № 1 ІІІ. Повідомлення теми, мети і завдань уроку ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. І. Перевірка домашнього завдання. Конспект уроку На тему: Г.Ібсена «Ляльковий дім»
Підготував: студент IV курсу факультету філології та журналістики групи Ін-46 Бучкієв Іван
Полтава – 2011 Тема: Проблема сімейного щастя в п'єсі Г.Ібсена «Ляльковий дім» Мета уроку:розкрити особливості висвітлення проблеми сімейного щастя в п’єсі, розвивати навички самостійного аналізу твору, усне зв'язне мовлення; виховувати кращі моральні якості. Обладнання:матеріали учнівського проекту «Хочеш бути щасливим, будь ним!», тексти п'єси, вчительська презентація, матеріали для проведення крапкового опитування. В системі уроків за твором Г.Ібсена «Ляльковий дім» цей урок четвертий. Зараз ми згадаємо, що ми вже знаємо про письменника та його твір. - Хто такий Ібсен? - В чому полягає його значення в розвитку європейської драматургії? - Назвіть ознаки «нової драми». - Дайте коротку характеристику періодизації творчості драматурга. - До якого періоду відноситься п’єса «Ляльковий дім»? - Які особливості жанру цього твору? - Чи можна «Ляльковий дім» вважати прикладом «нової драми»? Якщо так, то чому? Ібсена називають творцем нової драми. За його словами, «п’єса не закінчується падінням завіси після п’ятої дії – справжній фінал знаходиться за її межами; письменник визначив напрям, в якому потрібно шукати цей фінал, потім – наша справа, справа кожного читача чи глядача самостійно дійти до цього фіналу шляхом власної творчості». - То про які особливість композиції «Лялькового дому» йдеться у цьому висловлюванні? В творчості Ібсена виділяють три періоди, які визначають інтерес письменника до певної тематики. До третього періоду, який ще умовно називають «п’єсами про людську душу», належить соціально-психологічна драма «Ляльковий дім». В центрі уваги твору – проблема сімейного щастя. Автор піднімає завісу над родинними стосунками, щоб розібратися в секреті сімейного щастя, бо від гармонії в рідному домі залежить гармонія душі людини і світу взагалі. Дослідження проблеми сімейного щастя і буде предметом обговорення на нашому уроці. Ми з вами звернемося до символіки назви твору, дамо характеристику головним героям, будемо намагатися зрозуміти, що потрібно для того, щоб шлюб був щасливим та довговічним. А в якості епіграфа до уроку я пропоную висловлювання А. де Сент-Екзюпері: «Кохати – це не означає дивитися один на одного. Кохати – означає дивитися разом в одному напрямку».
|
||||||||
|