Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок № 26

Тема: . Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення з технікою монотипії. «Дивовижні метелики».

Мета: ознайомити дітей з деякими фактами з життя метеликів, характерними особливостями будови комах; продовжити формувати поняття про виражальні можливості теплих та холодних кольорів; розвивати сприйняття, вміння бачити прекрасне у природі та мистецтві, образне мислення, фантазію; виховувати бережливе ставлення до природи, викликати бажання зберегти, її красу.

Обладнання: малюнки, мультимедійна презентація, копютер, фарба гуаш, олівці, папір, палітра, пензлики, серветки.

Хід уроку

І. Організаційний момент

– Сьогодні у нас незвичайний урок. До нас в гості прилетів метелик із чарівного лужку.

ІІ. Актуалізація опорних знань

1. Перегляд відео:

– Наш гість хоче розповісти нам про метеликів. Давайте подивимося відео, щоб відповісти який вигляд мають метелики.

– Отже, які крила у метеликів? (У метеликів різнокольорові крила.)

– Які вусики у метеликів? (Вусики підкручені, чорного кольору.)

– Яких метеликів ви знаєте?

2. Розповідь про метеликів:

– Древні римляни думали, що метелики походять від квіток, які відірвалися від рослин.

– Уже в травні можна зустріти гарного метелика-адмірала. В адмірала на передніх оксамитово-чорних крилах наче накладено яскраво-червону смужку, а на задніх – таку ж облямівку з чорними цяточками. За таке урочисте вбрання і назвали цю комашину адміралом.

– Найбільш відомий в народі шкідник номер один – білан капустяний – це досить великий метелик з білими крилами і чорними верхівковими плямами на передніх крилах. Метелик відкладає жовтуваті яйця на нижній поверхні листків капусти, і гусінь, що вилазить з них, обгризає листя.

– Зрідка в Карпатах зустрічається аполлон – великий гарний метелик. Передні крила в нього білі з чорними цятками, а задні – білі з двома червоними серединними плямами, оточеними чорним. Про свою неїстівність він попереджає сам: якщо його потривожити, падає на землю, розправляє крила, демонструючи червоні плями. Аполлон внесений до Червоної книги України. Один із найкрасивіших метеликів на землі – парусник Поліксена, що зустрічається на Півдні нашої країни, також занесений до Червоної книги України.

– Метеликів як і інших тварин потрібно охороняти, адже зникнення малесеньких метеликів може викликати загибель цілої планети.

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку:

– Діти, як ви думаєте, що ми будемо сьогодні малювати? (Метеликів.)

– Так сьогодні ми намалюємо нашого маленького гостя, використовуючи техніку малювання гуашшю.

IV. Засвоєння нових знань

1. Бесіда за картиною (2 хв)

– Ось так бачить світ метеликів молодий художник Дмитро Кустанович (показ картини). Ця картина називається «Метелики». Дмитро Кустанович народився у Мінську в Білорусії, ще з дитинства почав малювати, після закінчення університету серйозно почав займатися малюванням і через деякий час став відомим художником. Зараз він мешкає в Росії. Подивіться уважно на картину. Який настрій вона викликає?

– Які кольори використовує художник?

– Як він зображує метеликів?

– Як би ви назвали цю картину?

2. Показ зразка малюнка

– А ось так я намалювала метеликів (показ зразка).

– І сьогодні наш гість пропонує намалювати метеликів у техніці гуаш. Хотілося б нагадати, що гуаш це непрозора техніка, основний прийом – розбілювання, тобто змішування фарби білого кольору та іншого кольору.

– Отже, який основний прийом використовують у техніці гуаш? (Прийом розбілювання.)

3. Фізкультхвилинка




Переглядів: 736

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок № 25 | Урок № 27

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.