Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Дизельне паливо.

На відміну від карбюраторних двигунів, у циліндри яких надходить з карбюратора готова пальна суміш, у дизелів пальна суміш утворюється безпосередньо в циліндрах, куди паливо і повітря подаються окремо. Ця відмінність визначає особливості будови системи живлення дизелів Внаслідок особливостей робочого процесу і головним чином застосування високого ступеня стиску дизелі вигідно відрізняються від карбюраторних двигунів меншою (на 30-35 %) витратою палива. Цим пояснюється широке застосування дизелів на важких вантажних автомобілях. На вітчизняні дизельні автомобілі МАЗ, КраЗ встановлюють чотиритактні V-подібні дизелі Ярославського моторного заводу (ЯМЗ) — 6-циліндрові ЯМЗ-236, 8- циліндрові ЯМЗ-238 і 12-циліндрові ЯМЗ-240, потужність яких відповідно 103,176 і 220 кВт (180, 240 і 300 к. с). Усі ці дизелі уніфіковані, тобто багато деталей кривошипио-шатунного і газорозподільного механізмів (гільзи циліндрів, поршні, шатуни, вкладиші, клапани), а також окремі прилади системи живлення в них однакові. На автомобілях КамАЗ встановлюють також чотиритактні 8-циліндрові дизелі ЯМЗ-740, потужність яких 154 кВт (210 к. с). За будовою системи живлення усі ці дизелі майже однакові

Система живлення дизелів

При сезоном ТО- знімають та промивають карбюратор і бензонасос - промивають паливний бак - продувають повітрям паливо проводи

При ТО-2- виконують роботи ТО-1 - перевіряють та регулюють рівень палива в поплавцевій камері карбюратора - регулюють карбюратор на холостий хід

При ТО-1:- перевіряють надійність кріплень приборів системи живлення - перевіряють справність привода керування карбюратора - зливають відстій з паливних фільтрів та промивають їх - промивають на замінюють масло в повітряному фільтрі

Перевіряють оглядом герметичність з’єднань системи живлення - перевіряють рівень палива в паливному бак

ТО системи живлення карбюраторного двигуна

Основні несправності та ТО системи живлення карбюраторного двигуна

№пп Несправність Причина
Карбюратор готує бідну пальну суміш (чути постріли в карбюратор) - низький рівень палива в поплавковій камері карбюратора - неповне закриття повітряної заслінки при запуску двигуна - засмічення паливних жиклерів і збільшення діаметру повітряних жиклерів - негерметичність кріплення карбюратора - зношування важеля привода бензонасоса або підсмоктування
Карбюратор готує багату пальну суміш (чути постріли в вихлопну трубу) - збільшений рівень палива в поплавцевій камері карбюратора - неповне відкриття повітряної заслінки при прогрітому двигуні - нещільне закриття голки поплавка - порушена герметичність клапана економайзера - порушене регулювання якості суміші системи холостого хода - засмічення повітряних жиклерів або збільшення діаметру паливних
При різкому відкриттю дросельної заслінки двигун глохне - не працює прискорювальний насос, негерметичність зворотного клапана - засмічення розпилювача прискорювального насоса - заїдання нагнітаючого клапана прискорювального насоса

При ЩТО :




Переглядів: 685

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Паливо для газобалонних автомобілів. | Будова системи живлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.