МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||
А группаРобота в групах Робота над поняттями Завдання 1. Прокоментуйте даний уривок з праці М. Грушевського. 2. Поясніть, що мав на увазі М. Грушевський, вживаючи слова «попіл минулого» та «цвіль сучасного». 3. Як ви думаєте, що то за «зерна народного життя», що «починають проростати тихо й непомітно»? А які були підстави у М. Грушевського так стверджувати? 4. Пригадайте, яким було становище українців під владою Росії. 5. Яку політику провадив Російський уряд щодо України? На яких принципах вона була заснована? ІІІ . Мотивація навчальної діяльності У ч и т е л ь. Серед українського населення, причому не тільки серед простого народу, а й серед заможних освічених людей, яким була небайдужа доля України, зростає невдоволення таким становищем. Починається пошук нових шляхів суспільного розвитку. В країні розгортається суспільно-політичний рух, учасники якого висувають ідеї певних змін в житті суспільства і спрямовують свою діяльність на їх досягнення. ІV. Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу Українська національна ідея — усвідомлення українцями себе як окремої нації, народу з власною історією, мовою, культурою, власними ідеями, поглядами на майбутнє України. Складові частини української національної ідеї: • розуміння того, що мова — одна з головних складових становлення української нації; • пробудження національної гідності українців, національної самосвідомості, українського патріотизму; • перетворення етнічної спільності в політично свідому націю; • усвідомлення українцями необхідності національного відродження, створення власної держави; • пошук шляхів ліквідації національного гноблення й відновлення української державності. Нація — це історична спільнота людей на основі спільності території, яку вони населяють, мови, особливостей культури, економічних зв’язків; Автономія — самоврядування певної частини держави, що здійснюється в межах, передбачених загальним державним законом (Конституцією). Учні діляться на дві групи.
Завдання 1. Хто входив до складу Новгород-Сіверського гуртка? Які цілі вони перед собою ставили? 2. Який внесок зробив Новгород-Сіверський гурток в український національно-визвольний рух? 2-а група. Політичний портрет Василя Капніста. Учні опрацьовують матеріал підручника та біографію Василя Капніста і складають його історичний портрет, виконують завдання. Завдання 1. З якою метою В. Капніст здійснив поїздку до Прусії? Чому для вирішення українського питання він вирішив звернутися до уряду іноземної держави? 2. Який внесок зробив Василь Капніст в український національно-визвольний рух? Робота з таблицею В процесі розповіді учителя учні складають таблицю.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||
|