Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Актуалізація.

До кожного рівняння 1-4 підібрати його область визначення

а) – д):

1); а)

2) ; б)

3) ; в)

4) . г)

д)

- А ще успіх залежить від наполегливості і тренувань. Тож почнемо наш урок з невеликої розминки – розчитки.

1.Читання складів на швидкість: (Зум сам но льон вік ро)

- Я показую склади, а ви швидко всі разом їх читаєте.

Яким був перший склад? Яким останній?

Яке слово можна скласти з цих складів? (На дошку слово - розум)

2. Читання слів – блискавок: (Звідки? Чому? Знання Скільки? Навіщо?)

- Тепер так само прочитаємо слова-блискавки.

- Яке слово особливе, відрізняється від інших? За якою ознакою? (На дошку слово - знання) Так, це іменник.

3. Читання речення – блискавки:(Хто багато питає, той багато знає.)

- Спробуйте за 3 секунди прочитати ціле речення.

- Хто встиг прочитати? Давайте тепер прочитаємо всі разом.

4. Повідомлення теми.

- Як називають людину, яка ставить багато питань? ( Чомучка, допитливий,…)

- Хто вважає себе допитливим? Я бачу, що не всі піднімали руки.

- Насправді, кожен із вас щодня дізнається щось нове, являється дослідником цього прекрасного світу.

- Тому тема сьогоднішнього уроку саме для вас. Давайте разом її прочитаємо.

ІІІ. Проблемне питання (дискусійна сітка).

- Поміркуйте, чи може допитливість, бажання отримати знання бути шкідливим? Хто готовий відповісти на це питання так? Хто ні? А хто ще не визначився з відповіддю?

- Я бачу, що серед вас є діти, які ще не визначилися. Можливо відповідь на це питання ви знайдете у творі В.Сухомлинського «Горобчик і вогонь»

- Давайте ближче познайомимося з твором. Відкрийте свої підручники на стор.5




Переглядів: 644

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які із запропонованих нижче рівнянь зводяться до квадратних методом заміни змінних? | ІV. Опрацювання тексту «Горобчик і вогонь».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.