До кожного рівняння 1-4 підібрати його область визначення
а) – д):
1); а)
2) ; б)
3) ; в)
4) . г)
д)
- А ще успіх залежить від наполегливості і тренувань. Тож почнемо наш урок з невеликої розминки – розчитки.
1.Читання складів на швидкість: (Зум сам но льон вік ро)
- Я показую склади, а ви швидко всі разом їх читаєте.
Яким був перший склад? Яким останній?
Яке слово можна скласти з цих складів? (На дошку слово - розум)
2. Читання слів – блискавок: (Звідки? Чому? Знання Скільки?Навіщо?)
- Тепер так само прочитаємо слова-блискавки.
- Яке слово особливе, відрізняється від інших? За якою ознакою? (На дошку слово - знання) Так, це іменник.
3. Читання речення – блискавки:(Хто багато питає, той багато знає.)
- Спробуйте за 3 секунди прочитати ціле речення.
- Хто встиг прочитати? Давайте тепер прочитаємо всі разом.
4. Повідомлення теми.
- Як називають людину, яка ставить багато питань? ( Чомучка, допитливий,…)
- Хто вважає себе допитливим? Я бачу, що не всі піднімали руки.
- Насправді, кожен із вас щодня дізнається щось нове, являється дослідником цього прекрасного світу.
- Тому тема сьогоднішнього уроку саме для вас. Давайте разом її прочитаємо.
ІІІ. Проблемне питання (дискусійна сітка).
- Поміркуйте, чи може допитливість, бажання отримати знання бути шкідливим? Хто готовий відповісти на це питання так? Хто ні? А хто ще не визначився з відповіддю?
- Я бачу, що серед вас є діти, які ще не визначилися. Можливо відповідь на це питання ви знайдете у творі В.Сухомлинського «Горобчик і вогонь»
- Давайте ближче познайомимося з твором. Відкрийте свої підручники на стор.5