Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТеоретичнийТеоретичний цикл Дизеля. цикл Дизеля

26. 10.

 

§4 Цикл ДВЗ з підведенням теплоти під час сталого постійного тиску ( цикл Дизеляь)

 

У цих двигунах проходить роз-ді-льне стис-нення повітря і палива.

v V– характери-зує об’єм циліндцилінн-дра.

1 – циліндр

2 – поршень

3 – всмоктуваль-ний клапан

4 – вихлопний клапан

5 – форсунка

01-21–всмоктування чистого повітря в циліндр

12-23 – адіабатне стиснення чистого повітря

t=600

Р=4…6 МПа

УВ т.2 починає працювати форсунка 5, через якуу за допомогою компресорома подаєтьь-ся паливо в циліндр і так як у в циліндрі температура вища температури самозапалення, то паливо самозапалюєтьсяювання і горить таким чином, що тиск в циліндрі залишається незмінним.

2-3 – ізобарне згорання палива в циліндрі.

В т.3 перестає працювати форсунка

3-4 – адіабатне розширення продуктів згорання(робочий процес).

УВ т.45 відкривається вихлопний клапан циліндра.4 – 5-ізохорне падіння тиску в циліндрі. 5 – 6 –ізобарне виштовхування продуктів згорання з циліндра.

УВ т.6 закривається клапан 4. 6-0- розширення газу в камері згорання до тиску всмоктування.

0 – вихлоп

0-1’ - розширення газів в камері згорання до тиску всмоктування.

 

У pv- діаграмі –а, у Тs- діаграмі—б.

1-2 – адіабатне стиснення робочого тіла,

а

2-3 –ізобарне підведищення теплоти,

3-4 – адіабатне розширен-ня продуктів згорання,

4-1 – ізохорне відведення теплоти.

 

Характеристиками цього циклупроцесу є:

 

--ступінь стиснення,

- ступінь попереднього розширення.

 

 

кК ρе εс Р ККДз t
1,35 1,5 0,52
1,35 0,63

 

Недоліком цього двигуна є наявність компресора з допомогою якого подається паливо в циліндр.

На роботу компресора витрачається до 10% потужності двигуна.

 

 

§6 Цикл ДВЗ з комбінованим підведенням теплоти (сталий об’єм і тиск,безкомпресорний

дизель))

У цьому цикліпроцесі двигунів немає компресора, паливо подається за допомогою паливно-го насосу під високим тиском. Розподільне стиснення повітря і палива.

 

Теоретичний цикл

 

а—у -рv-координатах, б—у Тs-координатах.

 

Теоретичний цикл

 

1-2–адіабатне стисне-ння повітря, робочого тіла

2-3 – підведищення теп-лоти в ізохорному процесі,

3-4 – підвищедення теплоти в ізобарному процесі,

4-5 – адіабатне розши-рення продуктіву згораан-ня,

5-1 – ізохорне відведен-ня теплоти.

е=- ступінь стиснення -ступінь підвищення тиску -ступінь попереднього розширення

 

§7 Цикл газотурбінної установки (ГТУ)

 

ГТУ мають низку переваг перед ДВЗ:

1. Проста побудова

2. Відсутність зворотно-поступального руху

3. Мала вага і габарити установки, як наслідок великої швидкості обертання.

4. Велика потужність в одному агрегаті.

5. Відносно великі ККД

6. Можливість використання більш дешевих сортів палива.

1.Компресор

2.Паливний насос

3.Камера згоран-ня

4.Сопловий агре-гат

5.Лопатки

6.Диск

7.Кожух.

Стиснуте повітря з компресора подається в камеру згорання, туди ж попадає паливо від паливного насосу під великим тиском.

Продукти згорання попадають в сопловий апаратагрегат.

Сопло-канал перемінного перерізу, в якому зростає швидкість руху потоку за рахунок зниження тиску.

Із соплового апарату зі швидкістю більшою за швидкість звуку продукти згорання поступають на лопатки, які розташовані по всьому колу диску.

На лопатках потік змінює напрямок свого руху і таким чином створює силу, яка діє на лопатки.

Під цією силою обертається диск 6 і вал 8:

1-2 – адіабатне стиснення робочого тіла;

2-3 – ізобарнеохорне підведищення теплоти;

3-4 – адіабатне розширення;

4-1 – вихлоп.

Термічний ККД ГТУ збільшується зі збільшенням в - ступеня підвищення тиску в компресорі і збільшенням коефіцієнту k.

Для процесу 1-2 :

в =6…8, у цих межах знаходиться значення в.

Максимальна температура газів перед турбіною 800…1000

 




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 8 | Цикли паросилових установок.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.