Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Урок 42

Завдання.

Запитання.

План

1. Населення

2. Політична карта

Розповідь учителя.

На території Євразії проживають представники трьох рас – європеоїдної, монголоїдної та негроїдної. Євразія має найвищий в світі показник середньої густоти населення – 77 чол./км2.

1. У яких частинах Євразії спостерігається відносна одноманітність расового складу?
2. Які країни Євразії входять до десятки держав світу з найбільшою кількістю населення?

Розповідь учителя.

Оскільки політична карта Євразії позначає державні кордонимайже половини сучасних країн світу, пропоную вам ознайомитись з нею під час гри-вікторини.

1 За допомогою політичної карти Євразії в атласі напишіть у стовпчик ліворуч країни назви яких починаються на „І”, праворуч назви їхніх столиць.

 

Країна Столиця
Індія Делі
Іорданія Амман
Індонезія Джакарта
Ірак Багдад
Іран Тегеран
Ірландія Дублін
Ісландія Рейк’явік
Іспанія Мадрид
Італія Рим

 

2. Визначте країни, столицями яких є міста: Баку, Мінськ, Лондон, Софія, Токіо, Пекін, Париж, Москва, Берлін, Прага.

ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями і завданнями.
1. Дайте загальну характеристику політичній карті Євразії.
2. Коротко охарактеризуйте населення Євразії: расовий склад, мови, кількість та густота.
3. У чому ви бачите причини неоднакового економічного розвитку Євразії?
4. Покажіть на політичній карті Євразії найбільші країни материка. Назвіть їхні столиці.

 

ПІДСУМОК УРОКУ

Заключне слово вчителя:
‑ населення Євразії є найчисленнішимпорівняно з населенням інших материків;
‑ на території Євразії мешкають представники трьох рас, у Європі переважає європеоїдна, в Азії – монголоїдна;
‑ природні умови та рівень економічного розвитку обумовили нерівномірне розселення населення Євразії по території материка.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Опрацювати відповідний текст у підручнику.
Нанести на контурну карту найбільші країни Євразії. Надписати назви їхніх столиць
Підготувати повідомлення про Велику Британію, Німеччину, Китай та Японію, Індію, Росію.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Тема: Взаємодія суспільства і природи

Мета: Н: Вивчити і систематизувати поняття про природні ресурси; надати знання про використання основних видів природних ресурсів; сформувати первинні вміня учнів розробляти раціональний підхід до використання природних умов і природних ресурсів. Ознайомитись із впливом діяльності людини на прирожні ресурси. Вивчити поняття «Антропогенні комплекси».

В: Виховувати екологічну культуру.

Р: Розвивати вміння оцінювати ресурсозабезпеченість, вміння працювати з підручником і картою

Обладнання: Карта корисні копалини світу, політична карта світу, підручники.

Тип уроку: уроу засвоєння нових знань і умінь

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями.
1. Чим відрізняються природні умови від природних ресурсів?
2. Як впливають природні умови на господарську діяльність людини?
3. З якими видами природних ресурсів ви познайомились при вивченні фізичної географії України?

ІІІ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ.

Розповідь учителя.

Природні умови – це певне поєднання елементів природи, в яких розвивається органічний світ, живе і господарює людина.

Природні ресурси – це компоненти природи, які використовуються або можуть бути використані для виробництва чи задоволення потреб людини.

Геоекологічна ситуація в Україні тісно пов’язана зі станом природних умов і природних ресурсів, з технологіями їх використання і добування, переробки і охорони.

Наша країна має сприятливі природні умови та значні й різноманітні природні ресурси, що великою мірою визначає високий ступінь господарського освоєння її території. Але внаслідок активного використання природних багатств, виникає проблема їх збереження, раціонального використання иа відновлення. Глибоке дослідження антропогенного впливудозволяє розробити систему природоохоронних заходів, спрямованих на покращення стану навколишнього середовища.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ




Переглядів: 714

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 41 | Урок 43

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.