МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Тема№10ІІІ. ІІ. Під детермінацією буквально розуміють вчення про загальний закономірний зв'язок, причинної зумовленості усіх явищ та процесів. Найбільш послідовними зв’язками детермінації вважаються: · Причина – наслідок; · Необхідність – випадковість; · Можливість – дійсність; · Кількість – якість; · Образ-річ; · Одиничне-загальне; · Свобода-необхідність · Існування-сутність; · Істина – омана; тощо.
У ХХ ст. у філософії виник цілий спектр альтернативних концепцій діалектики: 3.1. Діалектична теологія Карла Барта – розвиток зумовлюється головною антропологією антиномією (протиріччям), що виникає у наслідок зіткнення в людині грішного та божественного. 3.2. “Негативна діалектика” Т. Адорно – акцент робиться на вкрай індивідуальний, нескінченний конфлікт із самим собою людської свідомості у наслідок надмірної раціоналізації суспільних відносин, насамперед у царині товарно-грошових відносин. 3.3. Екзистенціальна діалектика П. Флоренського, якого вважають засновником конкретної діалектики – це не більше ніж вміння запитувати і відповідати, здатність поєднувати альтернативні судження і тим самим звільняти мислення від догматичних (сталих, костнах) понять, спонукати свідомість до ще новішого дослідження життя. 3.4. Метафізика – головна альтернатива діалектичній концепції розвитку. Вона проявляється насамперед у такому: · У розумінні зв’язку і розвитку. Д: розвиток включає і нове, і старе. М: старе повністю заперечується новим. · У розумінні джерела розвитку і руху. Д: суперечності. М: першопоштовх. · У розумінні спрямованості розвитку. Д: по спіралі, коли старе у М: по прямій, або по колу. повторюється, але у новій якості. ·
Д: щоб пізнати річ, необхідно М: вивчити її з усіх сторін. · У розумінні істинного знання.
суперечливий синтез суперечливостей.
Завдання для самоконтролю 1).Дайте відповідь,що відображають наступні знаки вислови та символи? (аніони катіони; добро зло;;товар гроші.) а) інь янь;людина природа;індивідум суспільство;попит пропозиція. б) батьки діти;влада опозиція;потреби ресурси; свобода необхідність. 2) До якого принципу діалектику можна віднести даний вислів? а)„Я,ты,он,она:вместе дружная семья!” б)„ Знання-це сила” в)„Бог створив світ для мене,але чи Я один на всьому світі?” 3).До яког закону діалектики можна віднести вислови; 1.„Батьки і діти-одвічна проблема” 2.„Чим більше в ньому минулого,тим стійкіше майбутнє”. 3.2+4+6=13. 4).До якого вчення про розвиток можна віднести символ: а) спіраль; б) лінія; в) г)
5).Зробити критичний аналіз вислову: „Сполучення-це є речі ціл,це те,що тягнеться докупи й тягнеться врізнобій,зграйне і незграйне.Однескладене з усіх речей,і всі речі постають з одного” (Геракліт з Ефесу)
Основний зміст пізнавальної діяльності. План I. Проблема пізнання у філософії. II. Проблема істини у пізнанні. III. Наукове пізнання та його методи. IV. Практика як спосіб ставлення і відношення людини до світу та до самого себе. Типологія видів практики: виробнича, соціальна, духовна.
|
||||||||||||
|