МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Яцек Войрох
Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. План лекції 1. Суспільний продукт і його форми. 2. Система національних рахунків та її показники. 3. Суть і види економічного відтворення. 4. Національне багатство: суть, структура, відтворення.
Час: 4 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 370 - 376. Основні категорії і поняття: національне багатство, національний дохід, особистий дохід, валовий внутрішній продукт, валовий національний продукт, суспільний продукт, чистий валовий продукт, система національних рахунків, звужене відтворення, просте відтворення, розширене відтворення Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - форми суспільного продукту; - історичні підходи до визначення суспільного продукту; - основні показники системи національних рахунків; Студенти повинні уміти: - аналізувати економічні факти; - пояснювати взаємозв’язок між економічними фактами; - розрізняти термінологію предмету; - використовувати інструменти економічних досліджень на практиці - розрізняти основні показники системи національних рахунків та балансу народного господарства.; - розрізняти математичні пропорції різних видів суспільного відтворення. Домашнє завдання: В.Д . Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 370 - 379 1.підготуватись до опитування за питаннями на с.393, 2.дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 393.
Суспільний продукт і його форми. Результатом суспільного виробництва є суспільний продукт (сукупний суспільний продукт, валовий). Його можна розглядати з різних точок зору. Також можна відповідно визначати його форми і структуру.
|
||||||||
|