МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Яцек Войрох
Мета: · засвоїти, поглибити та систематизувати знання по темі; · розвивати, використовувати та набувати в прикладному плані набуті знання по темі; · сприяти формуванню знань та виробленню практичних навичок по темі. План лекції 1. Суспільний продукт і його форми. 2. Система національних рахунків та її показники. 3. Суть і види економічного відтворення. 4. Національне багатство: суть, структура, відтворення.
Час: 4 год. Вид заняття : лекція Тип заняття: засвоєння нових знань Місце проведення: аудиторія Матеріально-технічне забезпечення: підручник, наочний посібник, методична розробка. Джерела інформації:(1) с. 370 - 376. Основні категорії і поняття: національне багатство, національний дохід, особистий дохід, валовий внутрішній продукт, валовий національний продукт, суспільний продукт, чистий валовий продукт, система національних рахунків, звужене відтворення, просте відтворення, розширене відтворення Студенти повинні знати: - основні поняття теми; - форми суспільного продукту; - історичні підходи до визначення суспільного продукту; - основні показники системи національних рахунків; Студенти повинні уміти: - аналізувати економічні факти; - пояснювати взаємозв’язок між економічними фактами; - розрізняти термінологію предмету; - використовувати інструменти економічних досліджень на практиці - розрізняти основні показники системи національних рахунків та балансу народного господарства.; - розрізняти математичні пропорції різних видів суспільного відтворення. Домашнє завдання: В.Д . Базилевич/ Економічна теорія /Політекономія с. 370 - 379 1.підготуватись до опитування за питаннями на с.393, 2.дати письмово визначення термінам навчального тренінга на с. 393.
Суспільний продукт і його форми. Результатом суспільного виробництва є суспільний продукт (сукупний суспільний продукт, валовий). Його можна розглядати з різних точок зору. Також можна відповідно визначати його форми і структуру.
|
||||||||
|