Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Еквівалентні перетворення схем з'єднань опорів

Таблиця 2.5

 

Номер питання, завдання ПИТАННЯ, ЗАВДАННЯ Номер правильної відповіді
Запишіть вираження для розрахунку еквівалентного опору послідовно з'єднаних резисторів?  
Дайте визначення провідності ділянки кола?  
Запишіть визначальну формулу провідності.  
Запишіть вираження для розрахунку еквівалентного опору паралельно з'єднаних резисторів?  
Три резистори, з опорами R1 = 20 Ом;R2 = 30 Ом; R3 = 60 Ом, з'єднані послідовно. Визначити еквівалентний опір цих резисторів в омах.  
Три резистори, з опорами R1 = 20 Ом; R2 = 30 Ом; R3 = 60 Ом, з'єднані паралельно. Визначити еквівалентний опір цих резисторів в омах.  
Визначити еквівалентний опір резисторів в омах при змішаному з'єднанні (другий і третій резистори включені паралельно, а перший резистор включений послідовно з ними), якщо опору резисторів R1 = 20 Ом; R2 = 30 Ом; R3 = 60 Ом.  
Задано розрахункову схему електричного кола, для якої відомо: Е = 200 В; R1 = 2,5 Ом; R2 = 10 Ом; R3 = 3 Ом; R4 = 3 Ом; R5 = 40 Ом; R6 = 60 Ом.    
Замінити паралельно включені резистори з опорами R5 , R6одним еквівалентним резистором з опором R56, розрахувати величину еквівалентного опору в омах. Скласти нову еквівалентну розрахункову схему кола.  
Замінити послідовно включені резистори з опорами R3, R56 , R4одним еквівалентним резистором з опором R3456,розрахувати величину еквівалентного опору в омах. Скласти нову еквівалентну розрахункову схему кола.  
Замінити паралельно включені резисториз опорами R2, R3456 одним еквівалентним резистором з опором R23456,розрахувати величину еквівалентного опору в омах. Скласти нову еквівалентну розрахункову схему кола.  
Визначити силу струму I1в амперах.  
Визначити напруга U12у вольтах.  
Визначити силу струму I2 в амперах.  
Визначити силу струму I3 і I4 в амперах.  
15. Визначити напруга U34у вольтах.  
16. Визначити силу струму I5в амперах.  
17. Визначити силу струму I6 в амперах.  
18. Виконати перевірку, записавши рівняння по першому законі Кірхгофа для вузла 2.  

 

При правильному виконанні завдання Σнепарних – Σпарних = 11.

Таблиця 2.5а

 

Номер відповіді ВІДПОВІДІ
110.
30.
150.
40.
10.
R1 + R2 + R3.
.
7,5.
Фізична величина зворотна опору.
24.
5.
.
.
3.
2.
20.
120.
15.




Переглядів: 1067

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод вузлових потенціалів | Метод двох вузлів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.