Прочитайте
or [ɔ:]
corn born dark chin fresh
for horn arm chess fish
form storm far much dish
fork sport park lunch brush
tea gong wet cat kiss
neck weak plus steel tree
greet dust read sun long
trick sleep silk mean plan
Опишіть малюнок.
1. It is … .
2. It is … (yellow, pink, green).
3. It is … ( on, at, under, in) the table.
4. I like the …
Урок 24
What can you see in the classroom?
What colour is it? What colour are they?
Is it big? Are they big or small?
Where is it? Where are they?
Читайте також: - Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
- ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
- ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
- ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Підготуйте на основі даного тексту усне повідомлення.
- ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|