Прочитайте правило.
Якщо потрібно змінити речення на заперечне, поруч із дієсловом
to be з’являється частка not.
Наприклад: I am at home. I am not at home.
He is in the classroom. He is not in the classroom.
They are teachers. They are not teachers.
Одного разу хлопчик Миколка сказав неправду своїм
Однокласникам. Змініть речення Миколки на заперечні,щоб його однокласники почули правду.
I am a teacher. –I am not a teacher. Taras is on the table.
Olya is short. Boys are in the tree.
She is Igor. He is fat.
The desk is pink. We are in the yard.
Читайте також: - Дуже гарно проілюстровано те, як наша вірність в маленьких речах впливає на наш успіх записана в Книзі Іс. Нав. 13-17! Прочитайте, дуже цікавоJ
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст, запишіть основну інформацію.
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте текст. Визначте його тему й основну думку.
- ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
- ЗАВДАННЯ 14. Прочитайте анотацію. Проаналізуйте, чи всі вимоги до цього жанру втілено в запропонованому тексті. Охарактеризуйте структуру анотації.
- ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте подані нижче телефонні діалоги. Визначте тему кожного з них та композиційні частини.
- ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте тексти. Визначіть, до якого стилю належить кожний з них. Поясніть свою думку.
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст, підготуйте усне повідомлення на його матеріалах про деякі особливості функціонування прикметників у науковому стилі мови.
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Зверніть увагу на його будову. Скажіть, які риси ОДС властиві даному тексту?
- ЗАВДАННЯ 8. Прочитайте текст. Підготуйте на основі даного тексту усне повідомлення.
- ЗАВДАННЯ 9. Прочитайте текст, поданий нижче. Скажіть, чим конспект відрізняється від тез. Запишіть свою думку одним реченням.
- Поняття про принцип, правило.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|