МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Авіаційний рятувальний човен МЛАС-1обАвіаційний рятувальний човен МЛАС-1”ОБ” є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримання людини на плаву у разі покидання літака (вертольота) над водою.
Експлуатаційні дані Габаритні розміри човна у наповненому стані: довжина 1890 мм; ширина: корма/ніс 960/540 мм; висота: корма/ніс 255/160 мм; Вага човна в комплекті з балоном 3,5 кг; Об’єм наповненого човна 150 л; Експлуатаційна завантаженість 100 кг; Температура середовища +50-30оС; Час наповнення човна 1-3 хв. Човни виготовлюються із діагонально-дубльованої прогумованої шовкової тканини, пофарбованої в оранжевий колір.
кормова частина зроблена дещо ширше носової. Балон з висотно-напорним клапаном знаходиться у спеціальній кишені, яка наклеєна на кормовій частині та приєднана до човна за допомогою штуцера з гайкою. Для ставлення газу з оболонки під час підготовки човна до укладання, в його кормовій частині вмонтовано випускний вентиль з пробкою, яка прив’язана до вентиля. На борту човна наклеєні дві пари поручнів з капронової стрічки для зручності посадки людини у нього. З метою надання човну стійкості під час посадки в нього з води в кормовій частині до днища приклеєний водобаластний мішок об’ємом 3 л. На лівому борту човна змонтований ручний міх, що дозволяє за необхідністю піддувати оболонки повітрям. Міх незнімний, закріплений на човні за допомогою гумової трубки, яка вклеєна в оболонку. В неробочому стані міх укладається у кишеню, наклеєну на оболонку. Крім того, у комплект човна входять черпак, плавучий якір та набір гумових пробок. Плот рятувальний ПСН-1 Плот рятувальний надувний одномісний ПСН-1 є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримання парашутиста-десантника на плаву у разі покидання літака (вертольота) над водою.
Експлуатаційні дані Вага плота не більш 3,1 кг; Габаритні розміри плота у наповненому стані: довжина 1720/1500 мм; ширина 900/530 мм; висота 150/720 мм; Об’єм надувних бортів (однокамерний) 90 л; Робочий тиск газу в бортах 0,08-0,1 кгс/см2 Експлуатаційна завантаженість 120 кг; Температура середовища від + 50о до – 30оС; Час наповнення плота від балона: при температурі +50оС 1 хв.; при температурі +25оС 1,5 хв.; при температурі – 30оС 5 хв. Ємкість балона 0,3 л; Вага балона не більш 510 г Термін експлуатації плота 5 років.
крім того кормова частина зроблена дещо ширше носової. Для запобігання нахльостування у плот води, при сильних хвилях, до нього приклеєний захисний чохол, який закривається за допомогою текстильної застібкою. Захисний чохол та місток надуваються після посадці людини у плот через спеціальні трубки з клапанами. Для автоматичного наповнення плота служить балон з вуглекислотою. Для ставлення газу з оболонки під час підготовки плота до укладки в ГК-30-Ум (НАЗ), в його кормовій частині вмонтовано випускний вентиль. На борти плота наклеєні дві пари поручнів для зручності посадки людини у нього. З метою надання плоту стійкості під час посадки в нього з води в кормовій частині до днища приклеєний водобаластний мішок. На лівому борту плота змонтований ручний міх, що дозволяє за необхідністю піддувати оболонки повітрям. Крім того, у комплект плота входять губка та плавучий якір. Авіаційний рятувальний жилет АСЖ-58 Авіаційний рятувальний жилет АСЖ-58 є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримки парашутиста на плаву при здійсненні стрибків з парашутом на воду. Жилет виготовлюється одного розміру та одягається поверх обмундирування (під парашутну підвісну систему). Експлуатаційні дані Вага жилета зі спорядженням не більш 2 кг; Позитивна плавучість жилета: - при наповненні двох відсіків не менш 15 кг; - при наповненні одного із відсіків не менш 10 кг; Об’єм оболонки жилета не менш 15 л; Температура повітря від +50оС до –30оС; Час наповнення жилета 20-30 с; Термін експлуатації жилета 3 роки
В комплект жилету входить: малогабаритний балончик з пусковою головкою; аварійно-пошуковий електровогонь АПЕ-65 з батареєю “Маячок-1”; аварійний пакет з дзеркалом; пакет з флуоресцеїном (або ураніном марки “А”); підвіска жилета; свисток для подання звукового сигналу; карабін зі шнуром. Читайте також:
|
||||||||||||||
|