Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Авіаційний рятувальний човен МЛАС-1об

Авіаційний рятувальний човен МЛАС-1”ОБ” є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримання людини на плаву у разі покидання літака (вертольота) над водою.

 

Експлуатаційні дані

Габаритні розміри човна у наповненому стані:

довжина 1890 мм;

ширина: корма/ніс 960/540 мм;

висота: корма/ніс 255/160 мм;

Вага човна в комплекті з балоном 3,5 кг;

Об’єм наповненого човна 150 л;

Експлуатаційна завантаженість 100 кг;

Температура середовища +50-30оС;

Час наповнення човна 1-3 хв.

Човни виготовлюються із діагонально-дубльованої прогумованої шовкової тканини, пофарбованої в оранжевий колір.

  Човен МЛАС-1 «ОБ» Основними частинами човна є надувні борти та не надувне днище. Борти являють собою оболонку без відсіків, створену 6-ма склеєними між собою усіченими конусами та циліндрами з прогумованої тканини. До оболонки бортів приклеєне не надувне днище. Для зручності розміщення людини в човні та для кращої його стійкості в кормовій частині оболонка бортів має більший діаметр, ніж в носовій, та крім т ого

кормова частина зроблена дещо ширше носової. Балон з висотно-напорним клапаном знаходиться у спеціальній кишені, яка наклеєна на кормовій частині та приєднана до човна за допомогою штуцера з гайкою.

Для ставлення газу з оболонки під час підготовки човна до укладання, в його кормовій частині вмонтовано випускний вентиль з пробкою, яка прив’язана до вентиля. На борту човна наклеєні дві пари поручнів з капронової стрічки для зручності посадки людини у нього.

З метою надання човну стійкості під час посадки в нього з води в кормовій частині до днища приклеєний водобаластний мішок об’ємом 3 л. На лівому борту човна змонтований ручний міх, що дозволяє за необхідністю піддувати оболонки повітрям. Міх незнімний, закріплений на човні за допомогою гумової трубки, яка вклеєна в оболонку. В неробочому стані міх укладається у кишеню, наклеєну на оболонку. Крім того, у комплект човна входять черпак, плавучий якір та набір гумових пробок.

Плот рятувальний ПСН-1

Плот рятувальний надувний одномісний ПСН-1 є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримання парашутиста-десантника на плаву у разі покидання літака (вертольота) над водою.

 

Експлуатаційні дані

Вага плота не більш 3,1 кг;

Габаритні розміри плота у наповненому стані:

довжина 1720/1500 мм;

ширина 900/530 мм;

висота 150/720 мм;

Об’єм надувних бортів (однокамерний) 90 л;

Робочий тиск газу в бортах 0,08-0,1 кгс/см2

Експлуатаційна завантаженість 120 кг;

Температура середовища від + 50о до – 30оС;

Час наповнення плота від балона:

при температурі +50оС 1 хв.;

при температурі +25оС 1,5 хв.;

при температурі – 30оС 5 хв.

Ємкість балона 0,3 л;

Вага балона не більш 510 г

Термін експлуатації плота 5 років.

Плот ПСН-1 Основними частинами плота є надувні борти, надувний захисний чохол та не надувне днище (з надувним містком). Борти являють собою оболонку без відсіків з прогумованої тканини. До оболонки бортів приклеєне не надувне днище з надувним містком. Для зручності розміщення людини в плоту та для кращої його стійкості в кормовій частині оболонка бортів має два відсіки, які запобігають переверту-ванню плота при посадці в нього,

крім того кормова частина зроблена дещо ширше носової. Для запобігання нахльостування у плот води, при сильних хвилях, до нього приклеєний захисний чохол, який закривається за допомогою текстильної застібкою. Захисний чохол та місток надуваються після посадці людини у плот через спеціальні трубки з клапанами. Для автоматичного наповнення плота служить балон з вуглекислотою.

Для ставлення газу з оболонки під час підготовки плота до укладки в ГК-30-Ум (НАЗ), в його кормовій частині вмонтовано випускний вентиль.

На борти плота наклеєні дві пари поручнів для зручності посадки людини у нього. З метою надання плоту стійкості під час посадки в нього з води в кормовій частині до днища приклеєний водобаластний мішок. На лівому борту плота змонтований ручний міх, що дозволяє за необхідністю піддувати оболонки повітрям. Крім того, у комплект плота входять губка та плавучий якір.

Авіаційний рятувальний жилет АСЖ-58

Авіаційний рятувальний жилет АСЖ-58 є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримки парашутиста на плаву при здійсненні стрибків з парашутом на воду. Жилет виготовлюється одного розміру та одягається поверх обмундирування (під парашутну підвісну систему).

Експлуатаційні дані

Вага жилета зі спорядженням не більш 2 кг;

Позитивна плавучість жилета:

- при наповненні двох відсіків не менш 15 кг;

- при наповненні одного із відсіків не менш 10 кг;

Об’єм оболонки жилета не менш 15 л;

Температура повітря від +50оС до –30оС;

Час наповнення жилета 20-30 с;

Термін експлуатації жилета 3 роки

Матеріал жилета – діагонально-дубльована прогумована тканина оранжевого кольору. Жилет може наповнюватися двома способами: від балончика з вуглекислотою, спрацювання якого проводиться від руки шляхом висмикування пускової головки або ротом через трубки з клапанами для піддування жилета. Для закріплення на людині жилет має ремінь, до якої приєднаний строп для підйому десантника на борт човна (вертольота) за допомогою лебідки та регулятор з наспинної регулювальної лямки. Ремінь й лямка підганяються у залежності від розмірів тулуба людини за допомогою пряжок.   Жилет АСЖ-58

В комплект жилету входить: малогабаритний балончик з пусковою головкою; аварійно-пошуковий електровогонь АПЕ-65 з батареєю “Маячок-1”; аварійний пакет з дзеркалом; пакет з флуоресцеїном (або ураніном марки “А”); підвіска жилета; свисток для подання звукового сигналу; карабін зі шнуром.


Читайте також:

  1. НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
  2. Рятувальний авіаційний жилет САЖ-43П серії 2




Переглядів: 1045

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Будова спорядження десантника СД-1 | Рятувальний авіаційний жилет САЖ-43П серії 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.