МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||
Авіаційний рятувальний човен МЛАС-1обАвіаційний рятувальний човен МЛАС-1”ОБ” є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримання людини на плаву у разі покидання літака (вертольота) над водою.
Експлуатаційні дані Габаритні розміри човна у наповненому стані: довжина 1890 мм; ширина: корма/ніс 960/540 мм; висота: корма/ніс 255/160 мм; Вага човна в комплекті з балоном 3,5 кг; Об’єм наповненого човна 150 л; Експлуатаційна завантаженість 100 кг; Температура середовища +50-30оС; Час наповнення човна 1-3 хв. Човни виготовлюються із діагонально-дубльованої прогумованої шовкової тканини, пофарбованої в оранжевий колір.
кормова частина зроблена дещо ширше носової. Балон з висотно-напорним клапаном знаходиться у спеціальній кишені, яка наклеєна на кормовій частині та приєднана до човна за допомогою штуцера з гайкою. Для ставлення газу з оболонки під час підготовки човна до укладання, в його кормовій частині вмонтовано випускний вентиль з пробкою, яка прив’язана до вентиля. На борту човна наклеєні дві пари поручнів з капронової стрічки для зручності посадки людини у нього. З метою надання човну стійкості під час посадки в нього з води в кормовій частині до днища приклеєний водобаластний мішок об’ємом 3 л. На лівому борту човна змонтований ручний міх, що дозволяє за необхідністю піддувати оболонки повітрям. Міх незнімний, закріплений на човні за допомогою гумової трубки, яка вклеєна в оболонку. В неробочому стані міх укладається у кишеню, наклеєну на оболонку. Крім того, у комплект човна входять черпак, плавучий якір та набір гумових пробок. Плот рятувальний ПСН-1 Плот рятувальний надувний одномісний ПСН-1 є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримання парашутиста-десантника на плаву у разі покидання літака (вертольота) над водою.
Експлуатаційні дані Вага плота не більш 3,1 кг; Габаритні розміри плота у наповненому стані: довжина 1720/1500 мм; ширина 900/530 мм; висота 150/720 мм; Об’єм надувних бортів (однокамерний) 90 л; Робочий тиск газу в бортах 0,08-0,1 кгс/см2 Експлуатаційна завантаженість 120 кг; Температура середовища від + 50о до – 30оС; Час наповнення плота від балона: при температурі +50оС 1 хв.; при температурі +25оС 1,5 хв.; при температурі – 30оС 5 хв. Ємкість балона 0,3 л; Вага балона не більш 510 г Термін експлуатації плота 5 років.
крім того кормова частина зроблена дещо ширше носової. Для запобігання нахльостування у плот води, при сильних хвилях, до нього приклеєний захисний чохол, який закривається за допомогою текстильної застібкою. Захисний чохол та місток надуваються після посадці людини у плот через спеціальні трубки з клапанами. Для автоматичного наповнення плота служить балон з вуглекислотою. Для ставлення газу з оболонки під час підготовки плота до укладки в ГК-30-Ум (НАЗ), в його кормовій частині вмонтовано випускний вентиль. На борти плота наклеєні дві пари поручнів для зручності посадки людини у нього. З метою надання плоту стійкості під час посадки в нього з води в кормовій частині до днища приклеєний водобаластний мішок. На лівому борту плота змонтований ручний міх, що дозволяє за необхідністю піддувати оболонки повітрям. Крім того, у комплект плота входять губка та плавучий якір. Авіаційний рятувальний жилет АСЖ-58 Авіаційний рятувальний жилет АСЖ-58 є індивідуальним рятувальним засобом та призначений для підтримки парашутиста на плаву при здійсненні стрибків з парашутом на воду. Жилет виготовлюється одного розміру та одягається поверх обмундирування (під парашутну підвісну систему). Експлуатаційні дані Вага жилета зі спорядженням не більш 2 кг; Позитивна плавучість жилета: - при наповненні двох відсіків не менш 15 кг; - при наповненні одного із відсіків не менш 10 кг; Об’єм оболонки жилета не менш 15 л; Температура повітря від +50оС до –30оС; Час наповнення жилета 20-30 с; Термін експлуатації жилета 3 роки
В комплект жилету входить: малогабаритний балончик з пусковою головкою; аварійно-пошуковий електровогонь АПЕ-65 з батареєю “Маячок-1”; аварійний пакет з дзеркалом; пакет з флуоресцеїном (або ураніном марки “А”); підвіска жилета; свисток для подання звукового сигналу; карабін зі шнуром. Читайте також:
|
||||||||||||||
|