МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||
Воловик Л.О., Махаринець С.С., Красовська А.М.1.Алгинин Б. Е. Кружок электронной автоматики.— М.: Просвещение, 1990. —192 с. 2.Бобровников Л. 3. Радиотехника и электроника. — М.: Недра, 1990. — 373 с. 3.Богатырев А.Н. Радиоэлектроника, автоматика и элементы ЗВМ. — М.: Просвещение, 1990. —175 с. 4.Галкин В. И. Начинающему радиолюбителю. — Минск: Польша, 1989. — 304 с. 5.Джолли У. П. Криоэлектроника. — М.: Мир, 1975. — 142 с. 6.Ефимчик М. К. Шушкевич С. .С Основы радиоэлектроники — Минск: Университетское, 1986.— 303 с. 7.Иванов Б. С. Энциклопедия начинающего радиолюбителя: Описание практических конструкций. — М.: Патриот, 1992. — 410 с. 8.Иванов Р. Д. Магнито-металлические пленки в микроэлектронике. — М.: Сов. радио, 1980.— 192 с. 9.Комлик В. В. Радиотехника и радиоизмерения. — К.: Выща шк. Головное изд-во, 1984. —335 с. 10.Кривоносов А. И. Оптоэлектронные устройства. — М.: Энергия, 1978. — 96 с. 11.Манаев Е. И. Основы радиоэлектроники. — М.: Радио и связь, 1985. — 504 с. 12.Нефедов В.И. Основы радиоэлектроники. — М.: Высшая шк., 2000- — 399 с. 13.Никольский В. В. Антенны. — М.: Связь, 1966. — 368 с. 14. Радіотехніка: Энциклопедичний навчальний довідник / За ред. Ю. Л. Мазора, Є. А. Мачуського, В. І. Правди. — К.: Вища шк., 1999. — 838 с. 15.Сисоєв В. М., Чернявський В. П. Радіотехніка з елементами обчислювальной техники. — К.: Вища шк. Головне изд-во, 1986. — 183 с. 16.Цілинко М. Г. Саморобні електронні прилади в навчальному експерименті. — К.; Рад. шк., 1990.— 141 с.
*У сучасних ЕОМ завдяки використанню спеціальних технологій i програмних засобів з метою підвищення їхньої продуктивності застосовується також паралельна реалізація кількох алгоритмів одночасно та робота з перериванням, тобто виконання кількох алгоритмів з розподілом ix у часі. Л.О. Воловик С.С. Махаринець А.М. Красовська
АНГЛІЙСЬКА МОВА Навчальний посібник
Для студентів напрямів підготовки 6.040301 «Прикладна математика», 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
Рівне – 2012 УДК 519=111 (075) ББК 22.19 + 81.2 Англ. я 7 В68
Затверджено вченою радою Національного університету водного господарства та природокористування. (Протокол № 6 від 19 червня 2012 р.)
Рецензенти: Власюк А.П., доктор технічних наук Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне; Сахнюк О.В., кандидат філологічних наук Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне.
Воловик Л.О., Махаринець С.С., Красовська А.М. В68Англійська мова: Навчальний посібник. – Рівне: НУВГП, 2012. – 293 с.
Навчальний посібник з англійської мови підготовлено відповідно до Типової програми з англійської мови для професійного спілкування. Посібник містить вступний та основний курси, граматичні таблиці та додаток з автентичними текстами, призначеними для самостійного читання та активного обговорення студентами в аудиторії, на наукових конференціях та Internet-форумах. Посібник підготовлено для студентів напрямів підготовки 6.040301 «Прикладна математика», 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології», а також усіх тих, хто вдосконалює навички володіння англійською мовою та поглиблює знання у сфері обчислювальної техніки та інформаційних технологій. УДК 519=111 (075) ББК 22.19 + 81.2 Англ. я 7
© Воловик Л.О., Махаринець С.С., Красовська А.М., 2012 © Національний університет водного господарства та природокористування, 2012 Вступ Сучасний інтернаціональний характер розвитку прикладної математики та комп’ютерно-інтегрованих систем потребує від майбутніх фахівців здатності ефективного спілкування англійською мовою у професійному середовищі. Мета посібника – сформувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичні, соціолінгвістичні та прагматичні) для забезпечення виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень. Посібник складається з 10 розділів. Вступний курс спрямовано на повторення і закріплення базової граматики та розширення загальної лексики студентів. В основному курсі підібрані тексти з різних проблем «чистої» та «прикладної» математики, а також автоматизованих систем управління. Робота над текстами є основною формою подання та засвоєння мовного матеріалу. Це своєрідний вступ до широкої галузі математики, програмування, штучного інтелекту, гнучких виробничих систем. Граматичний матеріал активізується за допомогою вправ із спеціальною лексикою, пов’язаною з тематикою певного розділу. Розвиток мовленнєвих навичок є необхідним і важливим аспектом наукового спілкування англійською мовою за спеціальністю. Ситуації наукового спілкування подано у спеціально підібраних текстах і вправах, які використовуються для того, щоб навчити студентів вести бесіду в межах вказаної теми, робити усні повідомлення, складати анотації, готувати реферати та презентації. Додаток містить професійно-орієнтовані завдання на знаходження нової текстової та відео- інформації в англомовних галузевих матеріалах (друкованих та електронних) з використанням відповідних пошукових методів. Навчальний посібник побудовано відповідно до Типової програми з англійської мови для професійного спілкування, яка створена за сприяння Британської Ради в Україні та рекомендована Міністерством освіти і науки України (Київ, 2005 р.). І розділ розроблено Красовською А.М. Розділи ІІ-ІХ розроблено Воловик Л.О. Х розділ розроблено Махаринець С.С. Автори
|
|||||||||||||||
|