МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||
Воловик Л.О., Махаринець С.С., Красовська А.М.1.Алгинин Б. Е. Кружок электронной автоматики.— М.: Просвещение, 1990. —192 с. 2.Бобровников Л. 3. Радиотехника и электроника. — М.: Недра, 1990. — 373 с. 3.Богатырев А.Н. Радиоэлектроника, автоматика и элементы ЗВМ. — М.: Просвещение, 1990. —175 с. 4.Галкин В. И. Начинающему радиолюбителю. — Минск: Польша, 1989. — 304 с. 5.Джолли У. П. Криоэлектроника. — М.: Мир, 1975. — 142 с. 6.Ефимчик М. К. Шушкевич С. .С Основы радиоэлектроники — Минск: Университетское, 1986.— 303 с. 7.Иванов Б. С. Энциклопедия начинающего радиолюбителя: Описание практических конструкций. — М.: Патриот, 1992. — 410 с. 8.Иванов Р. Д. Магнито-металлические пленки в микроэлектронике. — М.: Сов. радио, 1980.— 192 с. 9.Комлик В. В. Радиотехника и радиоизмерения. — К.: Выща шк. Головное изд-во, 1984. —335 с. 10.Кривоносов А. И. Оптоэлектронные устройства. — М.: Энергия, 1978. — 96 с. 11.Манаев Е. И. Основы радиоэлектроники. — М.: Радио и связь, 1985. — 504 с. 12.Нефедов В.И. Основы радиоэлектроники. — М.: Высшая шк., 2000- — 399 с. 13.Никольский В. В. Антенны. — М.: Связь, 1966. — 368 с. 14. Радіотехніка: Энциклопедичний навчальний довідник / За ред. Ю. Л. Мазора, Є. А. Мачуського, В. І. Правди. — К.: Вища шк., 1999. — 838 с. 15.Сисоєв В. М., Чернявський В. П. Радіотехніка з елементами обчислювальной техники. — К.: Вища шк. Головне изд-во, 1986. — 183 с. 16.Цілинко М. Г. Саморобні електронні прилади в навчальному експерименті. — К.; Рад. шк., 1990.— 141 с.
*У сучасних ЕОМ завдяки використанню спеціальних технологій i програмних засобів з метою підвищення їхньої продуктивності застосовується також паралельна реалізація кількох алгоритмів одночасно та робота з перериванням, тобто виконання кількох алгоритмів з розподілом ix у часі. Л.О. Воловик С.С. Махаринець А.М. Красовська
АНГЛІЙСЬКА МОВА Навчальний посібник
Для студентів напрямів підготовки 6.040301 «Прикладна математика», 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології»
Рівне – 2012 УДК 519=111 (075) ББК 22.19 + 81.2 Англ. я 7 В68
Затверджено вченою радою Національного університету водного господарства та природокористування. (Протокол № 6 від 19 червня 2012 р.)
Рецензенти: Власюк А.П., доктор технічних наук Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне; Сахнюк О.В., кандидат філологічних наук Національного університету водного господарства та природокористування, м. Рівне.
Воловик Л.О., Махаринець С.С., Красовська А.М. В68Англійська мова: Навчальний посібник. – Рівне: НУВГП, 2012. – 293 с.
Навчальний посібник з англійської мови підготовлено відповідно до Типової програми з англійської мови для професійного спілкування. Посібник містить вступний та основний курси, граматичні таблиці та додаток з автентичними текстами, призначеними для самостійного читання та активного обговорення студентами в аудиторії, на наукових конференціях та Internet-форумах. Посібник підготовлено для студентів напрямів підготовки 6.040301 «Прикладна математика», 6.050202 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології», а також усіх тих, хто вдосконалює навички володіння англійською мовою та поглиблює знання у сфері обчислювальної техніки та інформаційних технологій. УДК 519=111 (075) ББК 22.19 + 81.2 Англ. я 7
© Воловик Л.О., Махаринець С.С., Красовська А.М., 2012 © Національний університет водного господарства та природокористування, 2012 Вступ Сучасний інтернаціональний характер розвитку прикладної математики та комп’ютерно-інтегрованих систем потребує від майбутніх фахівців здатності ефективного спілкування англійською мовою у професійному середовищі. Мета посібника – сформувати у студентів загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції (лінгвістичні, соціолінгвістичні та прагматичні) для забезпечення виконання професійних завдань та прийняття професійних рішень. Посібник складається з 10 розділів. Вступний курс спрямовано на повторення і закріплення базової граматики та розширення загальної лексики студентів. В основному курсі підібрані тексти з різних проблем «чистої» та «прикладної» математики, а також автоматизованих систем управління. Робота над текстами є основною формою подання та засвоєння мовного матеріалу. Це своєрідний вступ до широкої галузі математики, програмування, штучного інтелекту, гнучких виробничих систем. Граматичний матеріал активізується за допомогою вправ із спеціальною лексикою, пов’язаною з тематикою певного розділу. Розвиток мовленнєвих навичок є необхідним і важливим аспектом наукового спілкування англійською мовою за спеціальністю. Ситуації наукового спілкування подано у спеціально підібраних текстах і вправах, які використовуються для того, щоб навчити студентів вести бесіду в межах вказаної теми, робити усні повідомлення, складати анотації, готувати реферати та презентації. Додаток містить професійно-орієнтовані завдання на знаходження нової текстової та відео- інформації в англомовних галузевих матеріалах (друкованих та електронних) з використанням відповідних пошукових методів. Навчальний посібник побудовано відповідно до Типової програми з англійської мови для професійного спілкування, яка створена за сприяння Британської Ради в Україні та рекомендована Міністерством освіти і науки України (Київ, 2005 р.). І розділ розроблено Красовською А.М. Розділи ІІ-ІХ розроблено Воловик Л.О. Х розділ розроблено Махаринець С.С. Автори
|
|||||||||||||||
|