Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Grammar Revision

The Infinitive /інфінітив/

Інфінітив= неозначена форма дієслова в українській мові:

to read читати, прочитати;
to write писати, написати;
to help допомагати, допомогти.

Інфінітив – це неозначена форма дієслова, яка називає дію безвідносно до часу, особи і числа. Має властивості як іменника, так і дієслова.

1) Як іменник інфінітив може бути:

1. підметом –

To read a lot is very useful. Багато читати корисно.

2. додатком –

I wantto readthis book. Я хочу прочитати цю книгу.

 

3. частиною присудка –

His task is to readthis book. Його завдання – прочитати цю книгу.

2) Як дієслово інфінітив може:

1. мати при собі додаток –

I told him to post the letter. Я сказав йому відправити листа.

2. визначатися прислівником –

I asked him to speak slowly. Я попросив його говорити повільно.

В науково-технічній літературі широко використовується розщеплений інфінітив /split infinitive/ типу to + adv. +v., наприклад:

to clealy understand чітко розуміти;
to fully realize повністю усвідомлювати.

3. мати форму часу, активного та пасивного стану.

Відсутність частки to перед інфінітивом:

1. Якщо в реченні є два інфінітиви, з’єднані сполучником and, or, except, but, than.

Eg.: I’d like to lie downand goto sleep.

I’ll doanything but work on a farm.

2. Після модальних дієслів can, may, must, shall, should, will, would.

Eg.: I must goon.

Can you help me?

3. Після виразів had better, would sooner, would rather.

Eg.: You had better goback to your sisters.

I’d rather not talk about these things.

4. Після дієслів let, make, see, hear, feel, watch, notice, help.

Eg.: I didn’t see you comein.

She lets her children stay up very late.

5. Why (not) –для висловлення поради чи пропозиції.

Eg.: Why not takea holiday.

Why not let melend you some money?

6. Do – у підрядному реченні, яке пояснює точне значення doголовного речення.

Eg.: All I did was (to) give him a little push.

What a fire-door does is (to) delay the spread of a fire long enough for people to get out.

 



Читайте також:

  1. Free and Bound Use of Grammar Forms
  2. GRAMMAR (ГРАМАТИЧНИЙ ДОВІДНИК)
  3. Grammar and Vocabulary Exercises
  4. GRAMMAR EXERCISES
  5. GRAMMAR EXERCISES.
  6. Grammar Exercises.
  7. Grammar Revision
  8. Grammar Revision
  9. Grammar Revision
  10. Grammar Revision
  11. Grammar Revision




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Reproduce it in class. | Форми інфінітива та їх комунікативні значення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.