МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Grammar RevisionThe Infinitive /інфінітив/ Інфінітив= неозначена форма дієслова в українській мові:
Інфінітив – це неозначена форма дієслова, яка називає дію безвідносно до часу, особи і числа. Має властивості як іменника, так і дієслова. 1) Як іменник інфінітив може бути: 1. підметом –
2. додатком –
3. частиною присудка –
2) Як дієслово інфінітив може: 1. мати при собі додаток –
2. визначатися прислівником –
В науково-технічній літературі широко використовується розщеплений інфінітив /split infinitive/ типу to + adv. +v., наприклад:
3. мати форму часу, активного та пасивного стану. Відсутність частки to перед інфінітивом: 1. Якщо в реченні є два інфінітиви, з’єднані сполучником and, or, except, but, than. Eg.: I’d like to lie downand goto sleep. I’ll doanything but work on a farm. 2. Після модальних дієслів can, may, must, shall, should, will, would. Eg.: I must goon. Can you help me? 3. Після виразів had better, would sooner, would rather. Eg.: You had better goback to your sisters. I’d rather not talk about these things. 4. Після дієслів let, make, see, hear, feel, watch, notice, help. Eg.: I didn’t see you comein. She lets her children stay up very late. 5. Why (not) –для висловлення поради чи пропозиції. Eg.: Why not takea holiday. Why not let melend you some money? 6. Do – у підрядному реченні, яке пояснює точне значення doголовного речення. Eg.: All I did was (to) give him a little push. What a fire-door does is (to) delay the spread of a fire long enough for people to get out.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|