Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Text A. Math Concepts

Pre-text Exercises

1. Before reading the text, read the following questions. Do you know the answers already? Discuss them briefly with other students to see if they know the answers. The questions will help to give a purpose to your reading:

– Do you know the etymology of the term “mathematics”?

– Is it possible to give a concise and readily acceptable definition of maths as a multifield subject?

– Is it necessary to have strong brains (flexible/abstract /clear thinking) to know mathematics perfectly well?

– Could you state the difference between pure maths and applied maths?

 

2. Learn to recognize international words:

mathematics, etymological, regular, auditor, mental, discipline, connotation, unigue, collection, fraction, irrational, arithmetic, algebra, function, calculus, differential, logical, real, system, geometry, division, structure, concept, axiom, associative, distributive, determine, theorem, deduce, separate, compensate, organic, isolate, province, basic, abstraction, physical, creation, human, negative, operation, multiplication, phenomenon, temperature, observation, total, conception, parallel, specific, progressive, idea, illustrate, constitute, constantly, applications, defect, exist, aspect, fundamental.

Read and translate the text:


Читайте також:

  1. Concepts and Principles
  2. Math Concepts
  3. Translation competence and its acquisition or concepts and misconceptions about translator training




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The Brain | Math Concepts

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.