Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






TEST KEYS

Test № 1 (Units 1,2,3).

1 – 1; 2 – 2; 3 – 2; 4 – 2; 5 – 2; 6 – 2; 7 – 1; 8 – 2; 9 – 2; 10 – 2; 11 – 2; 12 – 2; 13 – 1; 14 – 3; 15 – 2; 16 – 2; 17 – 3; 18 – 1; 19 – 3; 20 – 1.

 

Test № 2 (Units 4,5,6).

1 – 3; 2 – 3; 3 – 3; 4– 2; 5 – 2; 6 – 2; 7 – 2; 8– 2; 9 – 1; 10 – 1; 11 – 1; 12 – 3; 13 – 2; 14 – 1; 15 – 1; 16 – 1; 17 – 2; 18 – 2; 19 – 1; 20 – 1; 21 – 2; 22 – 1; 23 – 2; 24 – 3; 25 – 2; 26 – 1; 27 – 3; 28 – 1; 29 – 3; 30 – 3.

 

Test № 3 (Units 7,8,9).

1 – 1; 2 – 1; 3 – 3; 4– 2; 5 – 3; 6 – 2; 7 – 1; 8– 3; 9 – 3; 10 – 2; 11 – 3; 12 – 1; 13 – 3; 14 – 2; 15 – 3; 16 – 2; 17 – 1; 18 – 1; 19 – 1; 20 – 2; 21 – 1; 22 – 2; 23 – 2; 24 – 1; 25 – 2; 26 – 3; 27 – 3; 28 – 3.

Test № 4(Units 10,11).

1 – 3; 2 – 3; 3 – 2; 4– 3; 5 – 3; 6 – 1; 7 – 3; 8– 2; 9 – 1; 10 – 1; 11 – 1; 12 – 1; 13 – 1; 14 – 3; 15 – 1; 16 – 2; 17 – 2; 18 – 1; 19 – 1; 20 – 2; 21 – 2; 22 – 1; 23 – 3; 24 – 2; 25 – 3; 26 – 1.


Part II

Supplement I

Professionally oriented texts for autonomous studying and the development of communicative language competences

Be ready to carry out the following tasks while working on the texts:

Skim the text.

Write out the unknown words and terms and use your dictionary to find out their meaning.

Define the general subject of the text.

Ask questions to define the subject of each paragraph.

Annotate the text either in English or in Ukrainian.

Render the text in Ukrainian.

Translate the text into Ukrainian.

Write a presentation of the text.

 




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Construction Industry Glossary. | Text 1. From the History of Construction in Ukraine

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.