Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ВІДДІЛІВ.

Структура центрального апарату Міністерства фінансів З країни:

1. Керівництво:

- Перший Віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів
України;

- Державний секретар, Перший заступник Державного секре-
і.іря та 9 заступників, Державний секретар - голова Державного
іспартаменту фінансового моніторингу.

2. Структурні підрозділи центрального апарату, які включа-ЮТЬДепартаменти та управління.

Організаційна структура Міністерства фінансів України на-кденана рисунку 13.

Розглянемо місцеві фінансові органи, до яких відносяться:

1. Головні фінансові управління обласних, Київської міської
1.1 фінансове управління Севастопольської міської державної ад­
міністрації.

2. Фінансові управління (відділи) районної, районної у м. Ки-
( ні тафінансовий відділ районної у м. Севастополі державної ад­
міністрації.

Фінансові управління у своїй діяльності керуються Консти-гуцієюУкраїни; Законами України; актами Президента України, КабінетуМіністрів України; наказами Мінфіну; розпорядженнями ГОЛОВИвідповідної місцевої держадміністрації; Постановою КМУ під 19 серпня 2002 р. №1204 „Про затвердження типових поло-ИСЄНЬпро Головне фінансове управління обласної, Київської місь­кої тафінансове управління Севастопольської міської державної .і іміпістрації, про фінансове управління районної, районної у м. Києвіта фінансовий відділ районної у м. Севастополі державної адміністрації".



Перша складова місцевих фінансових органів - Головне фі­нансове управлінняобласної, Київської міської, фінансове управ­ління Севастопольської міської держадміністрації (далі - управ­ління) є структурним підрозділом обласної, Київської та Севасто­польської міської держадміністрації. Управління створюється го­ловою відповідної місцевої держадміністрації, функціонує за принципом подвійного підпорядкування, сутність якого полягає в


тому,що фінансовий орган є підзвітним та підконтрольним за го­ризонталлю - голові місцевої держадміністрації і за вертикаллю -Міністру фінансів.

Міністр фінансів України

________

Начальник обласного Голова обласної державної

фінансового управління |~*| адміністрації

Рисунок 14 - Принцип „подвійного підпорядкування"

Наприклад, начальник обласного фінансового управління одночасно є підзвітним та підконтрольним Міністру фінансів і главі обласної державної адміністрації (рис. 14). Фінансові правління:

- є юридичною особою, мають самостійний баланс, реєстра­
ційні рахунки в органах Державного казначейства;

- утримуються за рахунок коштів державного бюджету;

- взаємодіють з іншими структурними підрозділами відпові­
дної місцевої держадміністрації, районними, районними у м. Києві
га м. Севастополі держадміністраціями, органами місцевого само-
ирядування, підприємствами, установами та організаціями, а та­
кож органами державної податкової служби, органами державної
контрольно-ревізійної служби та територіальними органами Дер­
жавного казначейства.

Кошторис та штатний розпис управління затверджує голова

і (власноїдержадміністрації.

Очолює управління начальник, який призначається на посаду і ІВІЛьняєтьсяз посади головою обласної держадміністрації за пого-джеіпіям з Державним секретарем Міністерства фінансів.

Начальник управління має заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади головою обласної держадміністраціїза погодженням з Міністром фінансів.

І,1"


На чальник управління :

- здійснює керівництво діяльністю управління, несе персона­
льну відповідальність за виконання покладених на управління за­
вдань;

- затверджує положення про структурні підрозділи управлін­
ня і функціональні обов'язки працівників управління;

- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошто­
рису доходів і видатків на утримання управління;

- затверджує розпис доходів і видатків обласного бюджету на
рік;

- забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету вста­
новленим бюджетним призначенням;

- погоджує призначення на посаду та звільнення з посади на­
чальника фінансового управління (відділу) районної, районної у
Києві та Севастополі держадміністрації.

Для погодженого вирішення важливих питань в управлінні може утворюватися колегія у складі:

- начальника управління (голова колегії);

- заступників начальника управління за посадою;

- інших працівників управління, а також керівників структу­
рних підрозділів обласної держадміністрації.

Склад колегії затверджується головою обласної держадміні­страції за поданням начальника управління.

До складу фінансового управління входять:

1) Адміністрація в складі начальника і заступників.

2) Бюджетний відділ.

3) Головна бухгалтерія.

4) Відділ фінансів охорони здоров'я.

5) Відділ фінансів освіти і культури.

6) Відділ фінансів місцевого господарства.

7) Відділ фінансування соціального захисту населення.

8) Відділ доходів, цінних паперів, приватизації і фінансових
ринків.

9) Відділ фінансів капітального будівництва.

 

10) Відділ фінансування місцевих органів влади і управління.

11) Відділ кадрів.

12) Відділ розробки і впровадження комп'ютеризації.


13) Загальний відділ. Функції фінансового управління обласної адміністрації:

- визначає порядок і терміни розроблення бюджетних запи-
ГІвголовними розпорядниками бюджетних коштів, аналізує запи-
іп та приймає рішення про включення їх до проекту місцевого
бюджету;

- організовує роботу, пов'язану із складанням проекту обла-
с ного бюджету і складає проект;

- організовує виконання обласного (міського) бюджету, а
ГВКОЖразом з іншими виконавчими територіальними органами
забезпечує надходження доходів до обласного бюджету та вживає
іаходів до ефективного витрачання бюджетних коштів;

- складає зведений бюджет області та надає Мінфіну в уста­
новлені терміни;

- складає розпис доходів і видатків обласного бюджету та за-
безпечуєйого виконання;

- аналізує економічний і фінансовий стан галузей економіки
і Григорії та готує пропозиції щодо визначення додаткових джерел
доходів;

- розглядає баланси і звіти про виконання місцевих бюджетів,
наданітериторіальними органами Державного казначейства;

- інформує керівництво обласної держадміністрації про стан
іиконанняобласного бюджету за кожний звітний період і подає їй
річний та квартальний звіт про виконання обласного бюджету;

- перевіряє правильність складання і затвердження коштори-
і пі бюджетних установ, що фінансуються з обласного бюджету.

 

- готує звітність про виконання бюджету області і надає міс-
цевійраді;

- здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладених
і їм нього завдань.

Фінансові управління Києва і Севастополя виконують ці ж функціїі мають таку ж структуру.

Друга складова місцевих фінансових органів - фінансові управління (відділи) районної, районної у м. Києві та фінансовий відділрайонної у м. Севастополі державної адміністрації.


Фінансовий відділ:

- є структурним підрозділом районної, районної у мм. Києві
та Севастополі держадміністрації;

- утворюється головою відповідної місцевої держадміністрації;

- підзвітний та підконтрольний голові відповідної місцевої
держадміністрації, Головному фінансовому управлінню обласної,
Київської міської та фінансовому управлінню Севастопольської
міської держадміністрації, тобто функціонує за принципом „по­
двійного підпорядкування";

- є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстра­
ційні рахунки в органах Державного казначейства;

- утримується на рахунок коштів Державного бюджету;

- взаємодіє з іншими структурними підрозділами держадмі­
ністрації, органами місцевого самоврядування, підприємствами,
установами, організаціями, відповідними органами державної по­
даткової служби, органами державної контрольно-ревізійної слу­
жби та територіальними органами Державного казначейства.

Кошторис та штатний розпис управління (відділу) затвер­джує голова держадміністрації.

Фінансові відділи виконують наступні важливі завдання:

- запроваджують у життя бюджетну політику на відповідній
території;

- аналізують показники розвитку економіки міста, району;

- надають пропозиції по удосконаленню методів планування
бюджету та фінансування витрат;

- здійснюють загальну організацію та управління виконанням
місцевого бюджету;

- координують діяльність учасників бюджетного процесу з
питань виконання бюджету.

Функції фінансових відділів:

- визначають порядок розроблення бюджетних запитів голо­
вними розпорядниками бюджетних коштів, аналізують їх щодо
ефективності використання коштів, приймають рішення про
включення бюджетного запиту до проекту місцевого бюджету;

- організовують роботу зі складання проектів районного бю­
джету;

- визначають порядок і терміни подання структурними під­
розділами районної держадміністрації, виконавчими органами


сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад мате­ріалів для підготовки проекту районного бюджету;

- організовують виконання районного бюджету;

- аналізують доходи відповідного місцевого бюджету, вживає
заходищодо ефективного витрачання бюджетних коштів;

- складають розпис доходів та видатків районного бюджету;

- розглядають звіти про виконання місцевих бюджетів, пода­
ні територіальними органами Державного казначейства;

- аналізують економічний і фінансовий стан підприємств,
установ і організацій, розташованих на відповідній території щодо
ш[значення додаткових надходжень в бюджет;

- фінансують підприємства, установи і організації, що знахо­
дяться
в управлінні місцевої держадміністрації, а також заходи,
що пов'язані з розвитком житлово-комунального господарства,
благоустроєм, дорожнім будівництвом;

- перевіряють та затверджують кошториси бюджетних уста­
нов, які фінансуються з районного бюджету.




Переглядів: 595

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
До бюджетних повноважень Міністерства фінансів | Функціональна характеристика міського фінансового аідділу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.068 сек.