МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
ВІДДІЛІВ.Структура центрального апарату Міністерства фінансів З країни: 1. Керівництво: - Перший Віце-прем'єр-міністр України, Міністр фінансів - Державний секретар, Перший заступник Державного секре- 2. Структурні підрозділи центрального апарату, які включа-ЮТЬДепартаменти та управління. Організаційна структура Міністерства фінансів України на-кденана рисунку 13. Розглянемо місцеві фінансові органи, до яких відносяться: 1. Головні фінансові управління обласних, Київської міської 2. Фінансові управління (відділи) районної, районної у м. Ки- Фінансові управління у своїй діяльності керуються Консти-гуцієюУкраїни; Законами України; актами Президента України, КабінетуМіністрів України; наказами Мінфіну; розпорядженнями ГОЛОВИвідповідної місцевої держадміністрації; Постановою КМУ під 19 серпня 2002 р. №1204 „Про затвердження типових поло-ИСЄНЬпро Головне фінансове управління обласної, Київської міської тафінансове управління Севастопольської міської державної .і іміпістрації, про фінансове управління районної, районної у м. Києвіта фінансовий відділ районної у м. Севастополі державної адміністрації". Перша складова місцевих фінансових органів - Головне фінансове управлінняобласної, Київської міської, фінансове управління Севастопольської міської держадміністрації (далі - управління) є структурним підрозділом обласної, Київської та Севастопольської міської держадміністрації. Управління створюється головою відповідної місцевої держадміністрації, функціонує за принципом подвійного підпорядкування, сутність якого полягає в тому,що фінансовий орган є підзвітним та підконтрольним за горизонталлю - голові місцевої держадміністрації і за вертикаллю -Міністру фінансів. Міністр фінансів України ________ Начальник обласного Голова обласної державної фінансового управління |~*| адміністрації Рисунок 14 - Принцип „подвійного підпорядкування" Наприклад, начальник обласного фінансового управління одночасно є підзвітним та підконтрольним Міністру фінансів і главі обласної державної адміністрації (рис. 14). Фінансові правління: - є юридичною особою, мають самостійний баланс, реєстра - утримуються за рахунок коштів державного бюджету; - взаємодіють з іншими структурними підрозділами відпові Кошторис та штатний розпис управління затверджує голова і (власноїдержадміністрації. Очолює управління начальник, який призначається на посаду і ІВІЛьняєтьсяз посади головою обласної держадміністрації за пого-джеіпіям з Державним секретарем Міністерства фінансів. Начальник управління має заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади головою обласної держадміністраціїза погодженням з Міністром фінансів. І,1" На чальник управління : - здійснює керівництво діяльністю управління, несе персона - затверджує положення про структурні підрозділи управлін - розпоряджається коштами у межах затвердженого кошто - затверджує розпис доходів і видатків обласного бюджету на - забезпечує відповідність розпису місцевого бюджету вста - погоджує призначення на посаду та звільнення з посади на Для погодженого вирішення важливих питань в управлінні може утворюватися колегія у складі: - начальника управління (голова колегії); - заступників начальника управління за посадою; - інших працівників управління, а також керівників структу Склад колегії затверджується головою обласної держадміністрації за поданням начальника управління. До складу фінансового управління входять: 1) Адміністрація в складі начальника і заступників. 2) Бюджетний відділ. 3) Головна бухгалтерія. 4) Відділ фінансів охорони здоров'я. 5) Відділ фінансів освіти і культури. 6) Відділ фінансів місцевого господарства. 7) Відділ фінансування соціального захисту населення. 8) Відділ доходів, цінних паперів, приватизації і фінансових 9) Відділ фінансів капітального будівництва.
10) Відділ фінансування місцевих органів влади і управління. 11) Відділ кадрів. 12) Відділ розробки і впровадження комп'ютеризації. 13) Загальний відділ. Функції фінансового управління обласної адміністрації: - визначає порядок і терміни розроблення бюджетних запи- - організовує роботу, пов'язану із складанням проекту обла- - організовує виконання обласного (міського) бюджету, а - складає зведений бюджет області та надає Мінфіну в уста - складає розпис доходів і видатків обласного бюджету та за- - аналізує економічний і фінансовий стан галузей економіки - розглядає баланси і звіти про виконання місцевих бюджетів, - інформує керівництво обласної держадміністрації про стан - перевіряє правильність складання і затвердження коштори-
- готує звітність про виконання бюджету області і надає міс- - здійснює інші функції, пов'язані з виконанням покладених Фінансові управління Києва і Севастополя виконують ці ж функціїі мають таку ж структуру. Друга складова місцевих фінансових органів - фінансові управління (відділи) районної, районної у м. Києві та фінансовий відділрайонної у м. Севастополі державної адміністрації. Фінансовий відділ: - є структурним підрозділом районної, районної у мм. Києві - утворюється головою відповідної місцевої держадміністрації; - підзвітний та підконтрольний голові відповідної місцевої - є юридичною особою, має самостійний баланс та реєстра - утримується на рахунок коштів Державного бюджету; - взаємодіє з іншими структурними підрозділами держадмі Кошторис та штатний розпис управління (відділу) затверджує голова держадміністрації. Фінансові відділи виконують наступні важливі завдання: - запроваджують у життя бюджетну політику на відповідній - аналізують показники розвитку економіки міста, району; - надають пропозиції по удосконаленню методів планування - здійснюють загальну організацію та управління виконанням - координують діяльність учасників бюджетного процесу з Функції фінансових відділів: - визначають порядок розроблення бюджетних запитів голо - організовують роботу зі складання проектів районного бю - визначають порядок і терміни подання структурними під сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад матеріалів для підготовки проекту районного бюджету; - організовують виконання районного бюджету; - аналізують доходи відповідного місцевого бюджету, вживає - складають розпис доходів та видатків районного бюджету; - розглядають звіти про виконання місцевих бюджетів, пода - аналізують економічний і фінансовий стан підприємств, - фінансують підприємства, установи і організації, що знахо - перевіряють та затверджують кошториси бюджетних уста
|
|||||||||
|