МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Павуско Зоя Ананівна
2. Знайдіть у тексті та випишіть еквіваленти наступних слів та словосполучень: трудовий контракт, працедавець, наймання на роботу, найманий працівник, керівник, трудовий контракт на тимчасову роботу, розірвання контракту, звільнений, випробувальний строк, службовець. 3. Випишіть із тексту речення з безособовим дієсловом. Перекладіть речення. 4. Постаєте до останнього речення тексту запитання з інверсією та з питальним зворотом est-ce que. Пам'ятайте про порядок слів у французькому реченні. 5. Дайте письмові відповіді на наступні запитання:
1. Qu'est-ce qu'un contrat de travail ? 2. Quels sont les types de contrat ? 3. Quels sont les termes du contrat de travail à durée déterminée ?fou МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ Млинівський державний технолого-економічний коледж КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З дисципліни «ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ» Розробила: Викладач економічних дисциплін, спеціаліст І категорії Павуско Зоя Ананівна www.pavusko.ucoz.ru МЛИНІВ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|