МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
HIS REVENGE/ABOUT EINSTEIN1) Niels Bohr (1885—1962), the Danish physicist, discovered many important laws concerning the structure of atomic nucleus. 2) It is the pride of many people never to have any time. It was Einstein's pride always to have time. 3) Once he agreed to meet a friend of his on a certain bridge. 4) He always worked hard. But once it so happened that he had not prepared for his seminar at the university. 5) The man said he could not promise to be there at the appointed time. 6) His report was very bad and the teacher was surprised. 7) "Oh", said Einstein, "it makes no difference, then I shall wait on the bridge". 8) The friend suggested that he might lose too much of his time. 9) Bohr, however, did not lose the presence of mind and finishing his report said in conclusion, "I have listened here to so many bad reports that I ask you to regard this one as my revenge". 10) "Oh, no", answered Einstein, "the kind of work I do can be done anywhere. I can think about my problems on the bridge as well as at home". GRAMMAR EXERCISES. Passive Voice
1.Translate in English using Present Simple Active або Present Simple Passive. 1. Я завжди хвалю моїх друзів. 2. Мене завжди хвалять вдома. 3. Щосуботи тато показує дідусеві мої оцінки. 4. Щосуботи татові показують мої оцінки. 5. Ми часто згадуємо вас. 6. Нас часто згадують у селі. 7. Мені дають сік щоранку. 8. Щоранку я даю кішці молоко. 9. Він щодня розповідає нам щось цікаве. 10. Йому щодня розповідають щось цікаве. 11. Я часто посилаю листи друзям. 12. Мене часто посилають на південь. 13. Мене часто запрошують у кіно. 14. Моїй сестрі часто допомагають у школі. 15. Я іноді забуваю взяти щоденник. 16. Він пише багато листів. 17. Книги А. Крісті читають з інтересом. 18. Собаки люблять кістки. 19. Собак люблять у багатьох сім'ях. 20. Коли у вашій сім'ї п'ють чай? 21. Де зберігають старі листи? 22. Чому ці правила завжди забувають? 23. Чому ви завжди забуваєте ці правила? 24. Де живуть ваші друзі? 25. Де купують хліб? 26. Коли ставлять запитання?
Читайте також:
|
||||||||
|