Ходові колеса виготовляють наступними способами: литвом із сталі 40Л і 55Л, плющенням на колесопрокатних станах із сталі 35, 50, 65Г, 50Г2 і ін. і збіркою (великих діаметрів); маточина відлилася з низковуглецевої сталі, бандаж виготовляється плющенням з якісної сталі і надягає з натягом в гарячому стані. Для підвищення зносостійкості і довговічності коліс їх поверхні катання піддають термічній обробці (до твердості НВ 300...400 на глибину не менше 15 мм). Найбільш тривалий термін служби (до 5 років) мають колеса, виготовлені штампуванням на пресах з додатковим плющенням на колесопрокатному стані.
Для підвищення надійності і зменшення потужності приводу ходові колеса встановлюють на підшипниках кочення. Ходові колеса вмонтовують на валах на підшипниках (приводні) або на осях без шпонок (не приводні) в сферичних підшипниках кочення, встановлених в роз'ємних буксах (мал. 74, е),
які кріплять до кінцевих балок моста або до рами візка. Застосування блокової конструкції ходових коліс із знімними буксами значно спрощує збірку і зміну ходової частини крана.