МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
УДК 658.589.012.32 (075)ББК 9521я7 О-51
Рецензенти: Крикавський Є.В., д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка»; Павлов В.І., д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри фінансів і економіки природокористування Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне); Шафалюк О.К., д-р екон. наук, професор, декан факультету управління персоналом та маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».
В. П. Окорський О-51 Креативний менеджмент: Навчальний посібник. – Рівне: НУВГП, 2014. – 248 с.
У навчальному посібнику розкрито сутність креативного менеджменту з позиції системного підходу. Значну увагу приділено висвітленню питань: природа та сутність креативного менеджменту; місце мислення в дослідницькій та управлінській діяльності; роль мислення та інтуїції у творчій діяльності менеджера; методи пошуку і генерування ідей; основні питання формування креативної організації та управління інноваційними командами та ін. Наведено запитання для повторення та обговорення, теми для самостійної роботи студентів, а також тестові завдання. Рекомендовано для студентів економічних, управлінських спеціальностей та магістерських програм, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації. Табл. 17. Іл. 35. Бібліогр. 68 назв. УДК 658.589.012.32 (075) ББК 9521я7 © Окорський В. П., 2014. © НУВГП, 2014.
ЗМІСТ ПЕРЕДМОВА………………………………………………………... 6 ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. Сутність та розвиток творчого по-тенціалу креативної особистості… 8 ТЕМА 1. Сутність креативності у бізнесі………………………... 8 1.1. Природа креативності……………………………………… 8 1.2. Управління креативністю………………………………..…14 1.3. Правда про креативність…………………………………...19 Запитання для повторення та обговорення………………. 21 ТЕМА 2. Місце мислення в дослідницькій та управлінській діяльності………………………………………………… 26 2.1. Процес і природа людського мислення…………………... 26 2.2. Характеристика видів мислення…………………………... 29 2.3. Принцип єдиного інтелекту і професійне мислення…… 36 2.4. Проблемна ситуація і задача………………………..……... 38 2.5. Інтелектуальні властивості особистості………………….. 40 2.6. Творчість та інтелект – складові елементи креативності……. 49 Запитання для повторення та обговорення………………. 54 ТЕМА 3. Мислення і творчий потенціал особистості………….. 55 3.1. Поняття про творчість……………………………………... 55 3.2. Особистість і творчість……………………………………. 59 3.3. Характеристика творчого потенціалу……………………. 67 3.4. Індивідуальний творчий потенціал……………………….. 72 3.5. Інтуїція – рушійна сила бізнесу…………………………… 76 3.6. Інсайт як центральна ланка вирішення проблем………… 83 Запитання для повторення та обговорення………………. 86 ТЕМА 4. Латеральне мислення і свідома творчість у бізнесі…. 87 4.1. Поняття латерального мислення………………………….. 87 4.2. Пошук і генерування нових ідей………………………….. 89 4.3. Методи активізації пошуку і вирішення творчих задач в організації…………………………………………………... 94 4.4. Метод нового покоління: «Еврика! Відповідь на стимули»…………………………………………….............99 4.5. Десять заповідей для того, хто хоче перетворити мрію в реальність……………………………………………… 102 Запитання для повторення та обговорення…………….. 108 Завдання для самостійної роботи……………………….. 109 Теми рефератів…………………………………………… 110 Тестові завдання до змістового модуля 1………………. 110
|
||||||||||||
|