Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УДК 658.589.012.32 (075)

ББК 9521я7

О-51

 

 

Рецензенти:

Крикавський Є.В., д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри маркетингу і логістики Національного університету «Львівська політехніка»;

Павлов В.І., д-р екон. наук, професор, завідувач кафедри фінансів і економіки природокористування Національного університету водного господарства та природокористування (м. Рівне);

Шафалюк О.К., д-р екон. наук, професор, декан факультету управління персоналом та маркетингу ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана».

 

 

В. П. Окорський

О-51 Креативний менеджмент: Навчальний посібник. – Рівне: НУВГП, 2014. – 248 с.

 

 

У навчальному посібнику розкрито сутність креативного менеджменту з позиції системного підходу. Значну увагу приділено висвітленню питань: природа та сутність креативного менеджменту; місце мислення в дослідницькій та управлінській діяльності; роль мислення та інтуїції у творчій діяльності менеджера; методи пошуку і генерування ідей; основні питання формування креативної організації та управління інноваційними командами та ін. Наведено запитання для повторення та обговорення, теми для самостійної роботи студентів, а також тестові завдання.

Рекомендовано для студентів економічних, управлінських спеціальностей та магістерських програм, аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації.

Табл. 17. Іл. 35. Бібліогр. 68 назв.

УДК 658.589.012.32 (075)

ББК 9521я7

© Окорський В. П., 2014.

© НУВГП, 2014.

 
 
 

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА………………………………………………………... 6

ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1. Сутність та розвиток творчого по-тенціалу креативної особистості… 8

ТЕМА 1. Сутність креативності у бізнесі………………………... 8

1.1. Природа креативності……………………………………… 8

1.2. Управління креативністю………………………………..…14

1.3. Правда про креативність…………………………………...19

Запитання для повторення та обговорення………………. 21

ТЕМА 2. Місце мислення в дослідницькій та управлінській діяльності………………………………………………… 26

2.1. Процес і природа людського мислення…………………... 26

2.2. Характеристика видів мислення…………………………... 29

2.3. Принцип єдиного інтелекту і професійне мислення…… 36

2.4. Проблемна ситуація і задача………………………..……... 38

2.5. Інтелектуальні властивості особистості………………….. 40

2.6. Творчість та інтелект – складові елементи креативності……. 49

Запитання для повторення та обговорення………………. 54

ТЕМА 3. Мислення і творчий потенціал особистості………….. 55

3.1. Поняття про творчість……………………………………... 55

3.2. Особистість і творчість……………………………………. 59

3.3. Характеристика творчого потенціалу……………………. 67

3.4. Індивідуальний творчий потенціал……………………….. 72

3.5. Інтуїція – рушійна сила бізнесу…………………………… 76

3.6. Інсайт як центральна ланка вирішення проблем………… 83

Запитання для повторення та обговорення………………. 86

ТЕМА 4. Латеральне мислення і свідома творчість у бізнесі…. 87

4.1. Поняття латерального мислення………………………….. 87

4.2. Пошук і генерування нових ідей………………………….. 89

4.3. Методи активізації пошуку і вирішення творчих задач в організації…………………………………………………... 94

4.4. Метод нового покоління: «Еврика! Відповідь на стимули»…………………………………………….............99

4.5. Десять заповідей для того, хто хоче перетворити мрію в реальність……………………………………………… 102

Запитання для повторення та обговорення…………….. 108

Завдання для самостійної роботи……………………….. 109

Теми рефератів…………………………………………… 110

Тестові завдання до змістового модуля 1………………. 110




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В. П. ОКОРСЬКИЙ | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.