МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З М І С ТПередмова...................................................................................................................8 Розділ І. Українська мова як єдина національна мова українського народу і форма його культури. Основні етапи розвитку української мови. Особливості української літературної мови. Виконання лексико-граматичних вправ. Аналіз перекладених фахових текстів……………..9-36 1 Теми 1.1.Мова і професія……………………………………………………......9-10 1.2.Особливості етапів розвитку сучасної української літературної мови……………………………………………………………...........................10-13 1.3.Характерні риси сучасної української літературної мови….........13-20 2.Лексико-граматичні вправи .............................................................................20-23 3. Матеріали для самостійної роботи.................................................................23-36 Розділ ІІ. Поняття про текст. Види згортання інформації: плани, конспект, резюме, анотація. Складання анотації. Аналіз перекладених фахових текстів...................................................................................................................36-59 1.Теми 1.1 Поняття про текст……….....................................................................36-37 1.2.Види згортання інформації (плани, конспект, резюме, анотація)…37-47 2.Лексико-граматичні вправи …..................................................................48 3.Матеріали для самостійної роботи .................................................................48-59 Розділ ІІІ. Жанри сучасної української літературної мови. Характерні риси усної та писемної форм мовлення. Складання усного повідомлення. Аналіз перекладених фахових текстів .........................................................59-68 1. Теми 1.1.Характерні риси усної форми мовлення….......................................59-60 1.2. Особливості писемного мовлення ....................................................60-62 2. Лексико-граматичні вправи ………...............................................................62-63 3. Матеріали для самостійної роботи (телефонна розмова)...........................63-68 Розділ ІV. Стилі мови. Характеристика наукового стилю. Поняття про ОДС. Складання резюме наукового тексту. Аналіз перекладених фахових текстів .................................................................................................................68-81 1. Теми 1.1 Стилі сучасної української мови……..............................................69-70 1.2 Характеристика наукового стилю…………………………..............70-73 1.3. Поняття про офіційно-діловий стиль………………………………73-77 2.Лексико-граматичні вправи .................................................................................77 3. Матеріали для самостійної роботи ................................................................78-81 Розділ V. Лексичні норми сучасної української мови у професійному мовленні. Власне українська й іншомовна лексика. Семантичні групи лексики:синоніми, антоніми, пароніми. Складання оголошення, використовуваного в науковому спілкуванні. Аналіз перекладених фахових текстів...................................................................................................81-90 1. Теми 1.1. Власне українська й іншомовна лексика....................................... .81-83 1.2.Синоніми, антоніми, пароніми (семантичні групи лексики) ..........83-85 2. Лексико-граматичні вправи …………………................................................85-87 2.1. Граматична довідка. Правопис іншомовних слів........................... 85-87 3. Матеріали для самостійної роботи ................................................................88-90 Розділ VІ. Науково-термінологічна лексика. Стійкі сполучення у науковому мовленні. Складання реферату наукового тексту на матеріалі 1-го джерела. Аналіз перекладених фахових текстів .............................................................................................................................90-103 1. Теми 1.1.Науково-термінологічна лексика, професіоналізми.........................90-93 1.2.Стійкі словосполучення у науковому мовленні.............................93-96 2. Лексико-граматичні вправи …………..........................................................97-98 3. Матеріали для самостійної роботи ..............................................................98-103 Розділ VІІ. Скорочування слів та словосполучень у професійному спілкуванні. Реферат наукового тексту на основі декількох джерел. Аналіз перекладених фахових текстів.....................................................................103-110 1. Теми 1.1. Лексичні скорочення: складноскорочені слова і абревіатури 103-106 1.2. Типи графічних скорочень............................................................. 106-107 2. Лексико-граматичні вправи ………..........................................................107-108 3. Матеріали для самостійної роботи ............................................................108-110 РозділVІІІ. Документ. Поняття про реквізити. Вимоги до документа. Особливості використання іменників у професійному і діловому спілкуванні. Складання заяви. Аналіз перекладених фахових текстів...............................................................................................................111-122 1. Тема 1.1. Документ як основний вид ділової мови. Вимоги до документа. Поняття про реквізити, композицію документа……………………111-114 1.2. Функціонування іменників.............................................................114-117 2. Лексико-граматичні вправи ………………………………………............118-120 3. Матеріали для самостійної роботи ............................................................120-122 Розділ ІХ. Вживання прикметників у наукових і ділових текстах. Складання резюме (діловий стиль). Аналіз перекладених фахових текстів………………………………………………………………………..123-130 1. Тема Функціонування прикметників…………………………………….....123-124 2. Лексико-граматичні вправи ………………………...................................124-125 3. Матеріали для самостійної роботи ….......................................................125-130 Розділ Х. Особливості вживання і правопису власних назв у професійному та діловому спілкуванні. Складання автобіографії. Аналіз перекладених фахових текстів……………………………………………………………130-153 1. Теми 1.1. Вживання і правопис власних назв ................................................130-134 1.2. Написання та відмінювання прізвищ і імен по батькові...............134-140 2. Лексико-граматичні вправи ……………………………………...............140-141 3. Матеріали для самостійної роботи ………………...........................................142 Розділ ХІ. Числівник у науковому і діловому спілкуванні фахівців. Складання розписки. Аналіз перекладених фахових текстів. ………………………....................................................................................... 143-159 1. Теми 1.1. Особливості використання числівників………..………………...143-154 1.2. Функціонування числівників у писемній формі наукового чи ділового тексту ……………………………………………………………………….155 2. Лексико-граматичні вправи …………………….......................................155-158 3. Матеріали для самостійної роботи ........................................................... 158-159 Розділ ХІІ. Вживання займенників у наукових і ділових текстах. Складання пояснювальної записки. Аналіз перекладених фахових текстів. .............................................................. ……………………………………….159-165 1. Тема Функціонування займенників у наукових і ділових текстах…….......159-162 2. Лексико-граматичні вправи….....................................................................162-164 3. Матеріали для самостійної роботи.............................................................164-165 Розділ ХІІІ. Особливості використання дієслівних форм у професійному і діловому мовленні. Складання записок: службова, доповідна. Аналіз перекладених фахових текстів. ...................................................................166-171 1. Тема Функціонування дієслівних форм………………………........................ 166-167 2. Лексико-граматичні вправи ..................................................................... 167-169 3. Матеріали для самостійної роботи ............................................................169-171 Розділ. XIV Синтаксчні засоби наукового і ділового мовлення. Складання офіційних листів: лист-запит, лист-відповідь. Аналіз перекладених фахових текстів...............................................................................................171-180 1. Тема Синтаксичні особливості наукового і ділового текстів…....................171-174 2. Лексико-граматичні вправи ………….......................................................174-175 3. Матеріали для самостійної роботи .......................................................... 175-180
|
||||||||
|